SFH 7600WH Keramické topidlo SENCOR

ilustrační foto

SFH 7600WH Keramické topidlo SENCOR
SFH 7600WH Keramické topidlo SENCOR
SFH 7600WH Keramické topidlo SENCOR
SFH 7600WH Keramické topidlo SENCOR
SFH 7600WH Keramické topidlo SENCOR
SFH 7600WH Keramické topidlo SENCOR
SFH 7600WH Keramické topidlo SENCOR
SFH 7600WH Keramické topidlo SENCOR
SFH 7600WH Keramické topidlo SENCOR
Obj. číslo
741013642
Výrobce
SENCOR
Věrnostní body: 34
0 hodnocení
Skladem 10 ks, ve středu u Vás

699 Kč

578 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 699 Kč
Skladem 10 ks, ve středu u Vás

699 Kč

578 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

SENCOR SFH 7600WH Keramické topidlo

EAN: 8590669317783

Hlavní přednosti

  • PTC topné články pro efektivní ohřev
  • 3 úrovně výkonu – 900 W / 1 300 W / 2 000 W
  • Doporučená plocha 10 - 15 m2

Účinné PTC články

Topidlo využívá PTC technologie pro vysokou účinnost a nižší spotřebu energie. Rychle se rozpálí na požadovanou teplotu a je účinnější při nižší teplotě v místnosti.

Co všechno umí

Topidlo může sloužit také jako ventilátor. Přestože je malé, dokáže ohřát prostor o velikosti až 15 m2. Je vybaveno bezpečnostní pojistkou proti přehřátí a pojistkou proti převrácení.

Funkce a vlastnosti

  • 2 otočné ovladače pro volbu funkce a nastavení teploty
  • Dvojitá ochrana proti přehřátí
  • Bezpečnostní pojistka automatického vypnutí při převrácení přístroje
  • Integrovaná rukojeť
  • Maximální příkon 2 000 W
  • Maximální hlučnost ≤ 60 dB

Hmotnost a rozměry

Velikost: 16,4 × 12,3 × 23,1 cm

Hmotnost: 1,35 kg

Technické specifikace

  • Maximální příkon 2 000 W
  • Stupně výkonu 3
  • Nastavení teploty Ano
  • Ochrana proti přehřátí Ano
  • Funkce studený vzduch Ano
  • Auto rotace do stran Ne
  • Výška 23,1 cm
  • Šířka 16,4 cm
  • Hloubka 12,3 cm
  • Hmotnost 1,35 kg

Poznámka: Tento výrobek není vhodný jako hlavní zdroj tepla k vytápění.

Parametry

Druh zboží
Značka
Barva
Výška
Šířka
Hloubka
Maximální příkon
Studený vzduch
Stupně nastavení
Pojistka proti přehřátí

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29186 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.