Skládací koloběžka PB Ornament, 230 mm, zelená
2 455 Kč
1 779 Kč
1 470 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Skládací koloběžka PB Ornament, 230 mm, zelená

Popis
Unikátní skládací koloběžka PB Ornament s osmihranným řídítkem a originálním vzorem!
Vyrobená z hliníku, odolná proti korozi.

Poskytuje vysoký komfort jízdy díky přednímu tlumiči.
Polyuretanová kola pro vynikající přilnavost k povrchu.
Protiskluzová deska pro udržení rovnováhy.

Nastavitelná výška řídítek pro pohodlnou jízdu.
Rychlý skládací systém pro snadnou přepravu a skladování.
Protiskluzové gumové madla pro bezpečnost a pohodlí.

Parametry
- Rozměry: 94 x 43 x 98 - 108 cm (délka x šířka x výška)
- Nastavitelná výška: Ano, 98 – 103 - 108 cm
- Nášlapná plocha: 33 x 13 - 15 cm (délka x šířka)
- Rozměr desky: 51 x 13-15 cm (délka x šířka)
- Světlá výška (vzdálenost od země k podstavci): cca 5 cm
- Materiály: hliník - konstrukce, PU - kola, PP - madla
- Hmotnost uživatele: od 30 do 100 kg
- Určeno pro osoby o výšce od 1,45 m do 1,95 m
- Třída: ,,A"
- Určeno pro osoby starší 14 let
- Hmotnost (čistá): 5,200 kg
- Hmotnost (hrubá): 6,000 kg
- Rozměry madel: 12,5 x 3 cm (délka x průměr)
- Rozměry po složení: 15 x 32 x 107,5 cm (šířka x výška x délka)
- Skládací konstrukce: Ano
- Zpevněná rukojeť: Ne
- Stojan: Ano, vysouvaný
- Brzda: Ano, na zadním kole
- Typ: Dvoukolový
Kola
- Přední: průměr cca 230 mm, tloušťka cca 30 mm
- Zadní: průměr cca 180 mm, tloušťka cca 30 mm
- Materiál: PU (polyuretan)
- Ložiska: ABEC7
Dodávka
Balení obsahuje: koloběžka, držák na láhev, textilní madlo pro přenášení, návod, imbus
V souladu s normou: PN –EN 14619:2015
Poznámka: Vzhled produktu může v závislosti na dodávce mírně odlišovat, ale zachovává všechny funkční vlastnosti!
Poznámka: Představené barvy slouží k orientačnímu určení a mohou se lišit vzhledem k různým nastavením monitorů a zpracování fotografií.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.