Garett Smartwatch Verona zlatá, černý řemínek
2 489 Kč
1 836 Kč
1 517 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Garett Smartwatch Verona
Elegantní chytré hodinky s ultratenkým designem a 1,3" AMOLED barevným displayem.
Chytrý společník pro každý den
Stylové hodinky, které vás nezatěžují a poskytují vám jedinečnou technologii.
Nové technologie pro váš komfort
Displej AMOLED přináší živé barvy a skvělou rychlost reakce na dotyk.
Always on display
Neustálý přístup k hodinám a kalendáři.
Ultratenký design
Hodinky jsou extrémně lehké, díky čemuž se příjemně nosí.
Elegantní a pohodlné
Dostupné v sedmi barevných provedeních.
Úspora energie
Baterie s výdrží až sedm dní.
Technické specifikace
- Vodotěsnost: IP67
- Dotykový displej: Ano
- Podsvícená obrazovka: Ano
- Vibrační oznámení: Ano
- Oznámení: SMS, volání, z aplikací
- Odmítnutí hovoru: Ano
- Pořizování fotografií telefonem: Ano
- Ovládání přehrávání hudby z telefonu: Ano
- Funkce vyhledávání telefonu: Ano
- Funkce vyhledávání zařízení: Ano
- Alarm vybití: Ano
Monitorování zdravotních parametrů
Monitor srdečního tepu, tlakoměr, pulzní oxymetr.
Podrobné technické specifikace
- Typ sportovních režimů: chůze, běh, kolo, turistika, spinningové kolo, švihadlo, veslovací trenažér, eliptický trenažér, jóga, basketbal, volejbal, badminton, aerobik, jízda na kajaku, inline bruslení, tenis, fotbal, golf, stolní tenis, tanec, horolezectví, jiné sporty
- Krokoměr: Ano
- Monitor nečinnosti: Ano
- Připomenutí hydratace: Ano
- Sledování spánku: Ano
- Informace o počasí: Ano
- Probuzení obrazovky pohybem ruky: Ano
- Funkce: Stopky, Časovač, Budík, Různé štíty na výběr
- Odnímatelný řemínek: Ano
Další technické specifikace
- Speciální aplikace: Qwatch Pro
- Typ obrazovky: AMOLED
- Velikost obrazovky: 1.3"
- Rozlišení obrazovky: 360x360 pixelů
- Procesor: Realtek 8762
- Snímač pohybu: Ano
- PAMĚŤ RAM: 512 KB
- ROM: 64 MB
- Verze Bluetooth: 5.1
- Kompatibilita se systémy: Android 4.4 (a vyšší), iOS 8.0 (a vyšší)
- Baterie: Lithium-polymerová
- Kapacita baterie: 185 mAh
- Pohotovostní doba: až 14 dní
- Životnost baterie: až 7 dní
- Doba nabíjení: přibližně 120 minut
Obsah balení
Garett hodinky, nabíjecí kabel USB (bez zástrčky), návod k použití, záruční list.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.