SumUp AIR platební mobilní terminál BT pro Android / iOS

- 56%

ilustrační foto

SumUp AIR platební mobilní terminál BT pro Android / iOS
Obj. číslo
33055812
OEM
820600201
Výrobce
Wintec
Věrnostní body: 26
1 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Platební terminál SumUp Air je ideální volbou pro podnikatele a živnostníky, kteří chtějí jednoduché a cenově dostupné řešení akceptace platebních karet, bez měsíčního pronájmu nebo měsíčního paušálu.

Transakční poplatek za platbu kartou je 1,95%. Terminál SumUp přijímá platby kartou 30 Kč a vyšší. Výhodou je, že nemusíte měnit svůj bankovní účet a všechny platby kartou vám budou připsány na účet do 3-5 dnů.

SumUp Air je skvělým doplňkem pro dotykovou pokladnu ProfiPAD Plus s pokladní aplikací Profi Účtenka. Aplikace Profi Účtenka je elektronicky propojena s terminálem SumUp Air, to znamená, že při zadání platby kartou v Profi Účtence se automaticky aktivuje platební terminál SumUp Air a pokud zákazník přiloží kartu, kterou terminál akceptuje, je celý proces platby hotov. Všechny platby pak můžete sledovat ve svém SumUp účtu, který si můžete založit zde: https://sumup.cz

Terminál SumUp Air je určen pro operační systém Android (4.4.a vyšší) a iOS (9 a vyšší). Pro samotné používání terminálu SumUp je nutné povolit zjišťování polohy na mobilním telefonu, tabletu nebo na zařízení ProfiPAD Plus.

Při plném nabití vydrží terminál až 500 plateb kartou. Nabíjet jej můžete přes USB port v počítači nebo v nabíječce na svůj mobilní telefon s USB portem (obecně 5V/2A). Záruka 2 roky.

Jak postupovat ?

  • stáhněte si aplikaci do svého mobilu z Google Play u telefonů s Android nebo v případě iOS z App Store
  • založte si účet přes aplikaci nebo na sumup.me
  • spárujte svůj telefon s terminálem přes BT
  • a teď už nic nebrání tomu přijímat platební karty :)

Objevte lepší způsob přijímání plateb

Platební terminál SumUp AIR CZ přijímá veškeré debetní i kreditní karty – stačí jej připojit ke svému telefonu či tabletu prostřednictvím Bluetooth. Kompatibilita je zajištěna s Android a iOS zařízeními. Platební terminál kromě platebních karet podporuje bezkontaktní NFC platby, Google Pay i Apple Pay.

SumUp AIR CZ
SumUp AIR CZ

Bez závazků, papírování i měsíčních poplatků

Registrace vám zabere pouhých 5 minut a probíhá 100% online. Jistě oceníte, že používání platebního terminálu je závazku a zcela bez jakéhokoliv papírování. Za SumUp AIR CZ neplatíte žádný měsíční paušál, platíte pouze 1,95 % z každé transakce. Platby jsou poté převáděny přímo na váš účet. Elektronická evidence tržeb se na platby kartou nevztahuje.

Progresivní platební terminál

Kromě Bluetooth a NFC technologie je terminál SumUp vybaven integrovanou Li-Ion baterií, díky čemuž umožňuje přijímání plateb úplně kdekoliv, kde je WiFi nebo pokrytí mobilním internetem. Jedná se tak o jedno z nejprogresivnějších zařízení ve své kategorii.

SumUp AIR CZ
SumUp AIR CZ

Klíčové vlastnosti platebního terminálu SumUp AIR CZ

  • 5minutová online registrace
  • Bez závazků a měsíčních paušálů
  • Platíte pouze 1,95 % z každé transakce
  • Podpora debetních i kreditních karet, NFC plateb, Google Pay a Apple Pay
  • Vejde se do kapsy
  • OLED displej
  • CZ lokalizace
  • V balení: platební terminál s integrovanou baterií, nabíjecí kabel, nálepky a návod
  • Rozměry: 84 × 84 × 23 mm
  • Hmotnost: 142 gramů

Parametry

Druh zboží
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29132 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.