TechnoLine WS 9252 - Meteorologická stanice
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TechnoLine WS 9252 - Meteorologická stanice
Úvodní popis
TechnoLine WS 9252 je moderní meteorologická stanice s bezdrátovým čidlem.
Hlavní jednotka
Tato stanice disponuje displejem o rozměrech 64 x 124 mm. Velikost číslic pro čas je 25 mm a pro teplotu a relativní vlhkost 14 mm. Displej lze krátkodobě osvětlit modrou barvou na 5 sekund. Stanice zobrazuje hodnoty vnitřní a vnější teploty a relativní vlhkosti. Teplotu lze zobrazovat ve °C nebo °F.
Předpověď počasí a další funkce
Stanice nabízí 4 animované ikony předpovědi počasí (slunečno, mírně zataženo, oblačno, deštivo). Předpověď počasí je založena na vývoji barometrického tlaku. Stanice má paměť na maximální a minimální naměřené hodnoty vnitřní a vnější teploty a relativní vlhkosti. Čas je řízen rádiovým signálem DCF-77.
Bezdrátové čidlo
Bezdrátové čidlo modelu TX108DTH má displej o rozměrech 18 x 18 mm a velikost číslic 7,5 mm. Zobrazuje teplotu nebo relativní vlhkost. Čidlo je voděodolné a lze ho zavěsit nebo postavit.
Parametry
- Rozsah měření vnitřní teploty: -40°C až +70°C (doporučený rozsah 0°C až +45°C)
- Rozsah měření vnější teploty: -40°C až +70°C (doporučený rozsah -20°C až +55°C)
- Rozsah měření vnitřní rel. vlhkosti: 20% až 90%
- Rozsah měření vnější rel. vlhkosti: 20% až 90%
- Dosah signálu bezdrátového čidla: až 50 m v otevřeném prostoru
- Frekvence přenosu bezdrátových čidel: 433 MHz
- Napájení: 2 ks baterie 1,5 V typ AA (není součástí balení)
Rozměry a váha
Hlavní jednotka má rozměry 140 x 100 x 47 mm a váží 212 g bez baterií. Bezdrátové čidlo má rozměry 100 x 65 x 35 mm a váží 76 g bez baterií.
Barva a umístění
Hlavní jednotka je černá a lze ji postavit. Bezdrátové čidlo je bílé a lze ho zavěsit nebo postavit.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.