Tefal PF 240E38 Pekárna chleba
3 190 Kč
2 636 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Popis produktu
Displej: ano
Max. kapacita (g): 1000
Počet hnětacích háků (v nádobě): 1
Bezlepkové pečení: ANO
Nastavení zabarvení kůrky: střední; světlá; tmavá
Odložený start: ANO
Příkon (W): 720
Pečení baget: NE
Provedení výrobku: černá barva
Pain & Délices je nejúplnější a nejvíce všestranná domácí pekárna Tefal.
Dopřejte si chuť domácí přípravy! 20 automatických programů pro snadnou přípravu domácího chleba a dalších pokrmů: dortů, těstovin, těsta na pizzu, džemu, ovesné kaše, müsli, jogurtu, jogurtového nápoje a cottage sýru. Obsahuje 3 programy na bezlepkové pokrmy.
Čerstvý chléb v pár krocích!
Vše je automatické! Vložte suroviny do nádoby na těsto, zvolte program a domácí pekárna udělá všechno ostatní za vás – od hnětení až po pečení! Velký displej vás informuje o parametrech a době pečení, takže máte vše pod kontrolou! 3 nastavení hmotnosti a 3 úrovně propečení
Od 500 g do 1 kg chleba pro malý i velký hlad. Vyberte si barvu kůrky: od lehce propečené až po velmi křupavý chléb.
Čerstvě upečené pečivo kdykoli!
Odložený start až za 15 hodin a funkce automatického ohřívání po dobu 1 hodiny.
Příprava domácích mléčných výrobků
Díky speciální nádobě můžete připravit až 1 l čerstvého sýra nebo jogurtu. Součástí balení je i jeden filtr na výrobu cottage sýru.
Snadné použití, snadné čištění
Odnímatelná nádoba na těsto pro snadné vyklopení pečiva. Lze mýt v myčce nádobí.
V kuchařce najdete tradiční pečivo i originální recepty, jako je chléb s pečenými rajčaty nebo vídeňský čokoládový chlebíček! Příznivci zdravého stravování mohou vyzkoušet chléb bez soli, mrkvový chléb nebo chutný a lehký kaštanový koláč. Nesmíme zapomenout ani na recepty na jogurt a cottage sýr, které vás provedou použitím těchto nových programů! Kuchařka také obsahuje tipy a jednoduchá pravidla pro dosažení nejlepších výsledků.
Určeno pro snadnou opravu, rychlé a levné dodání náhradních dílů po dobu 10 let, 6 500 servisních středisek na celém světě.
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 4.700
Výška (cm): 29.80
Šířka (cm): 29.00
Hloubka (cm): 31.77
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.