Tenda TEF1126P-24-250W - PoE AT Switch 225W
4 597 Kč
3 884 Kč
3 210 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tenda TEF1126P-24-250W - PoE AT Switch 225W
EAN produktu: 6932849431681
Popis produktu
Switch Tenda TEF1126P-24-250W je vybaven 26 porty RJ45/SFP. Z toho 24 portů 10/100 Mb/s podporuje PoE802.3af/at. Další porty zahrnují 1x RJ45 10/100/1000 Mb/s a 1x SFP 100/1000 Mb/s pro Uplink. Tento switch je ideální pro menší a střední firmy i domácnosti.
Režimy přepínání
Přepínač obsahuje čtyři režimy: CCTV, Standart, VLAN a Extend mode. Každý režim nabízí unikátní funkce pro různé potřeby.
CCTV mode
Porty od 1 do 8 podporují QoS. Doporučujeme připojit IP kamery do těchto portů.
Standart mode
Ve Standart módu funguje switch jako klasický switch s auto-negací na všech portech. Rychlost portů 1 až 24 je 10/100 Mb/s, portu G1 je 10/100/1000 Mb/s a portu SFP1 je 100/1000 Mbs.
VLAN mode
V tomto módu jsou na každém PoE portu aktivní VLAN. Každý PoE port komunikuje pouze s dvěma porty Uplink, ne s ostatními PoE porty. Tento režim zabraňuje velkému šíření broadcastů a DHCP spoofingu.
Extend mode
V tomto módu je rychlost PoE portů Port1 až Port8 max. 10 Mb/s. Dosah ke koncovému zařízení je navýšen až na 250m.
Napájení PoE
Switch podporuje napájení portů pomocí PoE 802.3af (15,4W) a 802.3at (30W). Celkový výkon na 24 PoE portů je max. 225 W.
Technické specifikace
- Standarty&protokoly: IEEE802.3, IEEE802.3u, IEEE802.3ab, IEEE802.3x, IEEE802.3af, IEEE802.3at
- Porty: 24x 10/100Mbps RJ45 s podporou PoE, 1x RJ45 10/100/1000 Mb/s, 1x SFP 100/1000 Mb/s pro Uplink
- Celková propustnost: 8,8Gbps
- Velikost tabulky MAC adresace: 4K
- Mód přepínání: Store-And-Forward, Cut-Throught, Wire-speed forwarding
- Ochrana proti přepětí: 6 000 V
- MTBF: 100 000 hodin+
- Pracovní teplota: 0oC ~ 40oC
- Vlhkost: 10%-90%RH (nekondenzující)
- Certifikace: FCC/CE/RoHS
Obsah balení
- 1x Tenda TEF1126P-24-250W
- 1x Stručná instalační příručka (CZ, SK, PL, EN)
- 1x Napájecí kabel 230V
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.