TP-Link OMADA JetStream switch TL-SX3008F (8xSFP+, 2xconsole, fanless)
7 529 Kč
6 542 Kč
5 406 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link JetStream switch TL-SX3008F
Rychlý, spolehlivý a bezpečný switch pro firemní sítě.
Bleskurychlá připojení 10G
8 portů SFP+ s rychlostí 10 Gbit/s a přepínací kapacita 160 Gbit/s bez blokování.
Integrováno do platformy Omada SDN
Funkce ZTP (Zero-Touch Provisioning), centralizovaná cloudová správa a inteligentní monitorování.
Centralizovaná správa
Snadná a pohodlná správa přes cloudové rozhraní a aplikaci Omada.
Statické směrování
Směruje tok dat po lokální síti pro efektivní využití síťových prostředků.
Robustní strategie zabezpečení
Funkce vázání na adresu IP-MAC, ACL, zabezpečení portů, ochrana proti útokům DoS, funkce Storm Control, funkce DHCP Snooping, ověřování protokolem 802.1X a Radius.
Optimalizované hlasové a video aplikace
L2/L3/L4 QoS a funkce IGMP Snooping.
Samostatná správa
Webové rozhraní, CLI (konzolový port, Telnet, SSH), SNMP, RMON a funkce Dual Image.
Technické specifikace
- 8× 10GE SFP+ Slots
- 1× RJ45 Console Port
- 1× Micro-USB Console Port
- Fanless
- Power Supply 100-240 V AC~50/60 Hz
- Dimensions (WxDxH) 17.3 × 7.1 × 1.7 in (440 × 180 × 44 mm)
- Mounting Rack Mountable
- Max Power Consumption 15.46 W (220 V / 50 Hz)
- Max Heat Dissipation 52.75 BTU/hr (220 V / 50 Hz)
- Switching Capacity 160 Gbps
- Packet Forwarding Rate 119.04 Mpps
- MAC Address Table 32 K
- Packet Buffer Memory 16 Mbit
- Jumbo Frame 9 KB
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.