Tenda TEG1105PD - 5-port PoE PD Gigabit Ethernet Switch, 1x PoE IN, 4x PoE OUT, Kov, Fanless
897 Kč
731 Kč
604 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tenda TEG1105PD - 5-port PoE PD Gigabit Ethernet Switch
EAN produktu: 6932849431827
Přehled
Tenda TEG1105PD je 5-portový Gigabitový Ethernet PoE switch.
Je napájený pomocí PoE a zároveň napájí další zařízení pomocí PoE.
1 port je pro napájení switche a další 4 PoE porty 10/100/1000 Mb/s podporují PoE 802.3af.
Je fanless, což znamená, že je bez ventilátoru.
Výhody
- Switch je malý a tichý díky absenci ventilátorů.
- Není potřeba napájecí zásuvka 230V, jelikož je napájen pomocí PoE.
- Díky TEG1105PD je možná vzdálenost pro připojení koncového zařízení až 325m.
- Všechny porty switche jsou Gigabitové a podporují Jumbo frame 9K.
- Switch má přepěťovou ochranu pro porty i pro napájení.
Technické specifikace
Switch podporuje standardy IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3af, IEEE 802.3at.
Má 5x 10/100/1000 Mbps RJ45 auto-negace porty.
Port1 až Port4 podporují Data + PoE OUT, napájí koncová zařízení pomocí IEEE802.3af PoE standard.
Port5 podporuje Data + PoE IN, je napájen z předchozího PoE zařízení v síti pomocí IEEE802.3at PoE Standard 30W.
Celková propustnost switche je 10 Gbps.
Switch má buffer 1 Mb a přepínání paketů je 7,44 Mpps.
Jumbo frame je 9K a velikost tabulky MAC adresace je 2K.
Switch pracuje v módu Store-And-Forward.
Level přepěťové ochrany je pro porty 6kV, pro napájení 6kV, ESD vzduch ±8kV, kontakt ±6kV.
Podrobnosti
Switch je napájen z předchozího zařízení v síti pomocí PoE IEEE 802.3at (50 - 57 V DC, 0.6A, 30W).
PoE napájení je typu end-span (1245+, 3678- line pair).
Rozměry zařízení jsou 100mm x 100mm x 26mm (L*W*H).
Switch je určen pro umístění na desktop.
Celkové maximální napájení PoE je 30W.
Pracovní teplota je -10°C ~ 45°C a vlhkost 10%-90%RH (nekondenzující).
Switch je certifikován FCC/CE/RoHS.
Záruční doba je 24 měsíců.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.