Tenda TEF1105P-4-63W - PoE AT Switch
797 Kč
733 Kč
606 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tenda TEF1105P-4-63W - PoE AT Switch
Produktový kód: 6932849431452
Obecný popis
Switch Tenda TEF1105P-4-63W je ideální pro malé a střední firmy i domácnosti. Nabízí 5 portů RJ45 s automatickou detekcí rychlosti 10/100 Mb/s. Jeden port slouží pro Uplink a 4 porty podporují PoE 802.3af a 802.3at.
Režimy
Switch obsahuje přepínač pro výběr mezi dvěma režimy: Default mode a Extend mode.
Default mode
V tomto módu funguje jako klasický switch s rychlostí 10/100 Mb/s.
Extend mode
V tomto módu jsou na každém PoE portu aktivní VLAN. Rychlost je max. 10 Mb/s. Dosah ke koncovému zařízení je až 250m.
Možnosti napájení PoE - Power over Ethernet
Napájení portů pomocí PoE 802.3af (15,4W) a 802.3at (30W). Max. celkem 63 Wattů na 4 PoE porty.
- 4 porty, každý 15,4 W(PoE 802.3af)
- 2 porty, každý 30 W(PoE 802.3at)
- 1 port 30W Venkovní IP kamera
- 1 port 20W Access Point
- 1 port 10W vnitřní IP kamera
- 1 port 5W IP telefon
Vždy celkem max. 63 W
Technické parametry
Switch podporuje technologie jako 8 jádrové PoE napájení, ochrana proti přepětí 6kV, přepojování uzlů v módu Store-and-Forward a další. Spotřeba je 2 W (bez PoE napájení), 63 W (s připojenými PoE zařízeními max. 58W).
Rozměry a balení
Rozměry zařízení jsou 100mm x 100mm x 26mm(L*W*H) a hmotnost 0,27kg. Balení obsahuje 1x Tenda TEF1105P-4-63W, 1x Stručná instalační příručka (CZ, SK, PL, EN) a 1x Napájecí adaptér (51V DC, 1250 mA).
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.