TP-Link OMADA JetStream switch TL-SG2008 (8xGbE, fanless)
2 579 Kč
2 131 Kč
1 761 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link JetStream switch TL-SG2008
Inteligentní gigabitový switch s 8 porty RJ45 pro vysokorychlostní připojení.
Pokročilé funkce
- Integrace do platformy Omada SDN
- Funkce ZTP (Zero-Touch Provisioning)
- Centralizovaná cloudová správa a inteligentní monitorování
Bezpečnost
- 802.1Q VLAN, ACL, zabezpečení portů, Storm Control a další
- Optimalizovaný přenos hlasu a videa v aplikacích: L2/L3/L4 QoS a funkce IGMP Snooping
Správa
- Univerzální správa: řízené režimy WEB/CLI, SNMP a RMON
Technické specifikace
- 8 10/100/1000Mbps RJ45 Ports (Auto-Negotiation/Auto MDI/MDIX)
- Network Media: UTP category 3, 4, 5 cable (maximum 100m); UTP category 5, 5e or above cable (maximum 100m)
- Fanless
- Power Supply: 12 VDC/1 A External Adapter or Obtain Power from PoE Source
- Dimensions: 8.2 × 4.9 × 1.0 in (209 × 126 × 26 mm)
Výkon
- Bandwidth/Backplane: 16 Gbps
- Packet Forwarding Rate: 11.9 Mpps
- MAC Address Table: 8K
- Packet Buffer Memory: 4.1 Mbit
- Jumbo Frame: 9 KB
Bezpečnostní funkce
- 802.1X: Port based authentication, MAC (Host) based authentication
- Authentication Method includes PAP/EAP-MD5
- IP/IPv6-MAC Binding: 512 Binding Entries
- DoS Defend
- Static/Dynamic/Permanent Port Security: Up to 64 MAC addresses per port
Management
- Centralizovaná správa: Omada Hardware Controller (OC300), Omada Hardware Controller (OC200), Omada Software Controller
- Cloud Access: Ano. Vyžaduje použití OC300, OC200, nebo Omada Software Controller.
- Management Features: Web-based GUI, Command Line Interface (CLI) through telnet, SNMPv1/v2c/v3, SNMP Trap/Inform, RMON (1,2,3,9 groups), SDM Template, DHCP/BOOTP Client, Dual Image, Dual Configuration, CPU Monitoring, Cable Diagnostics, EEE, SNTP, System Log
Balení obsahuje
- TL-SG2008
- Power Adapter
- Installation Guide
- Rubber Feet
Prostředí
- Operating Temperature: 0°C~40°C (32°F~104°F)
- Storage Temperature: -40°C~70°C (-40°F~158°F)
- Operating Humidity: 10%~90% non-condensing
- Storage Humidity: 5%~90% non-condensing
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.