TRANSCEND Flash Disk 64GB JetFlash®890S OTG, USB 3.1 Type-C/A (R:90/W:30 MB/s) stříbrná
569 Kč
471 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TRANSCEND Flash Disk 64GB JetFlash®890S OTG
USB 3.1 Type-C/A (R:90/W:30 MB/s) stříbrná
Popis produktu
JetFlash 890 splňuje novou generaci technologie USB typu C.1 Flash disk OTG má dvojitý konektor - obojstranný konektor USB typu C a běžný konektor USB 3.1 (Gen 1)* - který je určený na přenos a zálohování fotografií, hudby a videí mezi nejnovějšími zařízeními vybavenými portem USB typu C, jako je MacBook, a počítači PC, notebooky a Mac.
Přehled funkcí
- Dva konektory USB, dvojnásobné pohodlí.
- Bezkonkurenční přenosové rychlosti.
- Extra prostor s kapacitou až 64 GB.
- Odolnost vůči vodě a prachu.
- Exkluzivní aplikace Transcend Elite pro Mac OS X a Android.
Detailní popis
JetFlash 890 kombinuje běžný konektor USB 3.1 (Gen 1) a konektor USB typu C do USB flash disku, který vám zabezpečí lepší přenosnost při přenášení vzácných fotografií, hudby, videí a jakýchkoliv jiných digitálních souborů mezi tablety, smartphony, počítači Mac, PC a notebooky.
Vybavený rozhraním SuperSpeed USB 3.1 (Gen 1), JetFlash 890 dosahuje neuveritelnou přenosovou rychlost až 90 MB/s, což představuje maximálně 4-násobně vyšší rychlost než USB 2.0 rozhraní.
Využijte kapacitu až 64 GB a portu USB OTG typu C pro rozšíření úložné kapacity vašich mobilních zařízení. JetFlash 890 je navíc úplně odolný vůči prachu a vodě, ale zároveň mimoriadně lehký.
Specifikace
- Rozměry: 28.6 mm x 14.3 mm x 8.6 mm
- Hmotnost: 3g
- Rozhraní připojení: USB typu C a USB 3.1 konektory typu A 1. generace
- Certifikáty: CE, FCC, BSMI
Poznámka
Oba konektory USB se nemohou používat současně.
Systémové požadavky
Stolní nebo přenosný počítač s portem USB a jedním z následujících operačních systémů:
- Microsoft Windows XP
- Microsoft Windows Vista
- Microsoft Windows 7
- Microsoft Windows 8
- Microsoft Windows 8.1
- Microsoft Windows 10
- MAC OS 9.0 nebo novější
- Jádro Linuxu 2.4.2 nebo novější
- Tablet nebo mobilní telefon s konektorem USB typu C a podporou funkce hostitele USB OTG
Požadavky na zařízení na spuštění aplikace Transcend Elite:
Zařízení se systémem Android 4.0+.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.