SanDisk Flash Disk 16GB Ultra, USB 3.0, černá

- 7%

ilustrační foto

SanDisk Flash Disk 16GB Ultra, USB 3.0, černá
SanDisk Flash Disk 16GB Ultra, USB 3.0, černá
SanDisk Flash Disk 16GB Ultra, USB 3.0, černá
SanDisk Flash Disk 16GB Ultra, USB 3.0, černá
SanDisk Flash Disk 16GB Ultra, USB 3.0, černá
Obj. číslo
32107790
OEM
SDCZ48-016G-U46
Výrobce
SanDisk
Věrnostní body: 8
2 hodnocení
Skladem > 20 ks, v pátek u Vás

185 Kč

172 Kč

142 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 171 Kč
Skladem > 20 ks, v pátek u Vás

172 Kč

185 Kč

142 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

SanDisk Flash Disk 16GB Ultra, USB 3.0, černá

Stylový a rychlý flash disk.

Design a kapacita

SanDisk Ultra USB 3.0 Flash Drive je stylový a kompaktní. S kapacitou 16GB je ideální pro přenos velkých souborů.

Rychlost přenosu

USB 3.0 rozhraní umožňuje rychlý přenos dat až 100 MB/s pro čtení a 40 MB/s pro zápis.

Ochrana souborů

SanDisk SecureAccess ™ software chrání vaše soukromé soubory.

Technické specifikace

  • Provozní teplota: 0 °C - 45 °C
  • Skladovací teplota: -10 °C - 70 °C
  • Kompatibilita: USB 3.0 a USB 2.0
  • Operační systém: Windows 2000/ME/XP/Vista/7/8, Linux, MacOS X ver. 10.1.2 nebo vyšší
  • Materiál: kov/plast

Parametry

Verze USB
Výrobce
Kapacita uložiště

Recenze produktu SanDisk Flash Disk 16GB Ultra, USB 3.0, černá

Tyto recenze napsali zákazníci, kteří si tento produkt zakoupili přes TonerPartner.cz nebo přes Heureka.cz

Ověřený zákazník 12345 Užitečné Neužitečné

Rychlost čtení udává výrobce 130MB/s
Naměřil jsem 150MB/s.
Zápis 22MB/s prvních pár GB. Poté klesne rychlost na 13MB/s

Na USB 2.0 běží plynule, ale na USB3.2 kolísá rychlost čtení i zápisu.

Disk přišel naformátovaný jako FAT32. Pro uložení souborů větších než 4GB je ho třeba zformátovat jako NTFS.
NTFS ale není kompatibilní s některými staršími zařízeními.

Cena
USB 3.0 využije při čtení naplno.
Klíč na software RescuPRO recovery.
Na USB 3.2 pozoruji propady vykonu.

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29028 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.