TRANSCEND Flash Disk 8GB JetFlash JF180I, SLC, USB 3.0 (R:155/W:135 MB/s), wide-temp, černá
414 Kč
342 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
JetFlash 180I
Transcend's industrial-grade USB flash drive JetFlash 180I comes with the 3D NAND flash and the SLC Mode, offering performance close to that of SLC NAND flash at a more affordable price. Its superior transfer speeds, longer lifespan, compact size, and high compatibility are suitable for mobile storage applications including healthcare, military, and industrial automation. The wide-temperature (-40°C ~ 85°C) capability ensures sustainable functionality in mission-critical applications. The JetFlash 180I can also be empowered by Transcend's UFD Security Toolbox software. Password can be set to secure the drive. Users can even get a One-time Password (OTP) through SMS message on the user's phone to unlock the drive, which ensures higher data security.
- Backwards compatible with USB 2.0
- High-quality 3D NAND flash and SLC mode for exceptional endurance and reliability
- Hot-swapping for easy plug-and-play
- Promised operational reliability in a wide temperature range (from -40°C to 85°C)
TECHNICAL SPECIFICATIONS
Dimensions | 61.5 mm x 18.6 mm x 8.7 mm (2.42" x 0.73" x 0.34") |
Interface | |
Connection Interface | USB 3.0 |
USB Type | USB Type-A |
Storage | |
Flash Type | 3D NAND flash (SLC mode) |
Capacity | 8 GB |
Operating Environment | |
Operating Temperature | -40°C (-40°F) ~ 85°C (185°F) |
Storage Temperature | -40°C (-40°F) ~ 85°C (185°F) |
Operating Voltage | 5V±10% |
Shock | 1500 G, 0.5 ms, 3 axis |
Vibration (Operating) | 20 G (peak-to-peak), 20 Hz ~ 2000 Hz (frequency) |
Power | |
Power Consumption (Operation) | 1 watt(s) |
Performance | |
Read Speed (Max.) | up to 155 MB/s |
Write Speed (Max.) | up to 135 MB/s |
Terabytes Written (TBW) | up to 1,146 TBW |
Mean Time Between Failures (MTBF) | 3,000,000 hour(s) |
Note | Speed may vary due to host hardware, software, usage, and storage capacity. |
Warranty | |
Certificate | CE/FCC/BSMI/UKCA |
Warranty | Three-year Limited Warranty |
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.