TRANSCEND MicroSDHC karta 8GB 300S, Class 10, bez adaptéru
162 Kč
134 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TRANSCEND MicroSDHC karta 8GB 300S, Class 10, bez adaptéru
Ušetřete místo v mobilním zařízení s naší kartou microSDHC 300S od společnosti Transcend. Tato karta je ideální pro běh aplikací přímo z paměťové karty.
Výkon pro mobilní aplikace
Naše karty microSDHC 300S jsou ideální pro ukládání mobilních aplikací. Vyznačují se vynikající rychlostí náhodného čtení/zápisu, což je klíčové pro běh aplikací.
Ukažte možnosti přenosu
Naše karty microSDHC 300S splňují standardy UHS Speed Class 3 (U3) a UHS Video Speed Class 30 (V30) pro videozáznamy v rozlišení 4K Ultra HD s rychlostí čtení/zápisu až 95 MB/s a 45 MB/s.
Ukládejte tolik, kolik chcete
Karty microSDHC 300S od společnosti Transcend se dodávají s kapacitou až 128 GB, což vám umožňuje mít po ruce více digitálních souborů a aplikací!
Stvořeno pro extrémy
- Vodotěsnost: splňuje normy JIS IPX7, odolává ponoru do 1 metru vody až na 30 minut.
- Teplotní odolnost: funguje v extrémních teplotách od -25 °C do 85 °C.
- Odolnost vůči statické elektřině: splňuje normy EMC IEC61000-4-2 a odolává statické elektřině.
- Odolnost vůči rentgenovému záření: splňuje normu ISO7816-1 a je odolná vůči letištnímu rentgenovému záření.
- Odolnost proti nárazu: poskytuje vynikající odolnost proti nárazu, vibracím, ohýbání a krutu.
Softvér RecoveRx
Společnost Transcend nabízí exkluzivní software RecoveRx, bezplatný nástroj na obnovu dat, který umožňuje hledat stopy po smazaných souborech včetně digitálních fotografií, dokumentů, hudby a videí hluboko v úložném zařízení.
Specifikace
- Rozměry: 11 mm x 15 mm x 1 mm
- Hmotnost: 0.4 g
- Kapacita: 16 GB/ 32 GB/ 64 GB/ 128 GB
- Prevádzková teplota: -25°C (-13°F) ~ 85°C (185°F)
- Prevádzkové napětí: 2.7V ~ 3.6V
- Třída rychlosti: UHS-I U3, UHS-I U1, Class 10, V30, A1
- Rychlost čtení: až 95 MB/s
- Rychlost zápisu: až 45 MB/s
- Cykly vložení/odstránění: 10,000
- Záruka: Pětiletá omezená záruka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.