TrueLife BELLE IPL E5
7 419 Kč
6 131 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TrueLife BELLE IPL E5 - IPL Epilátor se třemi druhy lamp
Hebká pokožka bez starostí a bolesti.
Viditelné snížení růstu chloupků bez zbytečné bolesti.
Účinná a rychlá TrueIPL® technologie
TrueLife BELLE IPL E5 využívá intenzivního pulzního světla.
Impulzy světla zasahují melanin ve folikulu chloupku, přerušují cyklus dorůstání chloupků.
Bezbolestně i bezpečně díky SensCool®
TrueLife BELLE IPL E5 je ideální i pro citlivou pokožku.
Technologie SensCool® zajišťuje bezbolestné a bezpečné ošetření.
Automatický a manuální režim
TrueLife BELLE IPL E5 nabízí dva režimy.
Manuální režim pro malé a těžko dostupné oblasti, automatický režim pro větší oblasti.
Dlouhodobé řešení
TrueLife BELLE IPL E5 zaznamená snížení růstu chloupků již po 4 týdnech.
Epilátor je účinný a dlouhodobé řešení pro odstranění chloupků.
3v1 - chloupky, akné a omlazení pokožky
TrueLife BELLE IPL E5 nabízí více než jen epilaci.
HR lampa pro odstranění chloupků, AC lampa pro odstranění akné, SR lampa pro omlazení pokožky.
Parametry TrueLife BELLE IPL E5
- Typ: IPL
- Využití: Obličej, Nohy, Intimní partie, Záda, Tělo
- Funkce: SensCool®, Senzor na ochranu očí
- Počet režimů: 2 - manuální a automatický
- Počet úrovní světla: 5
- Počet záblesků: 600 000
- Počet nástavců: 3 - HR lampa - odstranění chloupků,AC lampa - proti akné,SR lampa - omlazení pokožky
- Napájení: Elektrická síť
- Displej: Ano - dotykový LCD
- Barva: Bílá, zelená
Obsah balení
- 1× Epilátor
- 1× HR lampa
- 1× AC lampa
- 1× SR lampa
- 1× Adaptér
- 1× Bezpečnostní brýle
- 1× Manuál
Srovnání s konkurencí
TrueLife BELLE IPL E5 nabízí nejlepší poměr cena/výkon.
Poskytuje více než 600 000 záblesků, což odpovídá přibližně 15 - 20 rokům používání.
SensCool® technologie zajišťuje bezpečné a bezbolestné použití.
Parametry
Recenze produktu TrueLife BELLE IPL E5
Tyto recenze napsali zákazníci, kteří si tento produkt zakoupili přes TonerPartner.cz nebo přes Heureka.cz
Nemám nic než skvělé zkušenosti s Belle IPL E5. Používám jej na nohy a bikini zónu a výsledky jsou naprosto úžasné.
Dobrý poměr ceny a výkonu.
bezbolestné, jen trošku hlučnější
Byl to dárek a nová majitelka je nadšená. Krásně se zbavuje chloupků.
skladný
cena
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.