UBNT UniFi Switch USW-16-POE Gen2 [16xGigabit, 8x PoE out 42W, 802.3at/af, 2xSFP, 36Gbps]
9 267 Kč
7 861 Kč
6 497 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
UBNT UniFi Switch USW-16-POE Gen2
EAN produktu: 817882028547
Popis produktu
Managovatelný Gigabitový L2 switch s 16x Gigabit LAN porty. Z těchto portů, 8 podporuje 802.3af/at PoE-Out s celkovým PoE budgetem 42W. Dále disponuje dvěma porty SFP s maximální přenosovou rychlostí 1Gbps. Switch je vybaven 1,3" dotykovým displejem pro rychlý přehled o systému, teplotě, statistice portů a PoE napájení.
Compact Design
Switch má velmi malou hloubku pouhých 20cm a je bez ventilátoru. Snadno jej tedy instalujete do jakéhokoliv 19" datového rozvaděče.
Správa přes UniFi Controller
USW-16-POE je spravován a konfigurován UniFi Network Controller s podporou mobilních aplikací UniFi. Nabízí rozsáhlou sadu pokročilých přepínacích protokolů a funkcí L2. UniFi Network Controller a mobilní aplikace umožňují správcům konfigurovat a sledovat prakticky všechny funkce přepínače v grafickém uživatelském rozhraní odkudkoli.
Obsah balení
- Zařízení
- Napájecí kabel
- Úchyty do 19" racku
Technické parametry
Konektory a rozhraní: LAN: (16) 10/100/1000Mbps, Optické rozhraní: (2) 1000Mbps, Dotykový displej
Napájení: Ze sítě (230V), Typy PoE: PoE-Out (pouze), Podporované PoE-Out standardy: 802.3af, 802.3at, Počet PoE Out portů: 8, PoE budget [W]: 42, Max. spotřeba energie [W]: 18, Napájení přes konektor/svorkovnici: 230V AC
Fyzické charakteristiky: Provedení: Rackmount, Ventilátory: Bez ventilátoru, Šasi: Kovové, Provozní teplota [°C]: -5 až 40, Šířka [mm]: 442, Výška [mm]: 44, Hloubka [mm]: 200
Obecné: Rychlost přepínání [Gbps]: 36, Tabulka MAC adres: 16000, Jumbo rámec [Bytes]: 9000, Rychlost předávání paketů [Mpps]: 26,78
Software: Management: UniFi controller, Funkce: VLAN, DHCP snooping, Výchozí IP adresa: 192.168.1.20, Dynamická z DHCP, Výchozí jméno a heslo: ubnt / ubnt
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.