Viking outdoorová power banka SKADI I, 10000 mAh, bezdrátové nabíjení
749 Kč
583 Kč
482 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Viking Outdoorová Power Banka SKADI I
Pro dobrodruhy, kteří potřebují energii vždy a všude!
Odolný a výkonný SKADI I
Navržen pro extrémní podmínky s kapacitou 10000 mAh/37Wh.
Vyroben z odolného materiálu ABS+PC pro náročné podmínky.
Voděodolné (IP66) a nárazuvzdorné (SHOCKPROOF) provedení.
Energie vždy a všude!
Poskytuje energii pro GPS navigace, kapesní lampy, smartphony.
Rychlé nabíjení - neztrácejte čas ani energii!
Podpora rychlonabíjení 18W pro rychlé nabití powerbanky.
Výstupní porty USB-A a USB-C s výkonem až 22.5W.
Wireless bezdrátové nabíjení 15W pro situace bez kabelu.
Klíčové vlastnosti:
- Kapacita baterie 10 000mAh/3.7V (37Wh)
- Podpora rychlonabíjení až 22.5W
- Odolné zpracování proti otřesům a nárazům
- Vysoká odolnost proti prachu a vodě IP66
- Integrovaná LED svítilna s SOS režimem
- Wireless bezdrátové nabíjení 15W
Obsah balení:
- Powerbanka Viking SKADI I
- Propojovací USB-C - USB-C kabel
- Protiskluzová destička
- Závěsné poutko
Technické specifikace:
Model: Viking SKADI I
Kapacita: 10000mAh/37Wh
Napětí baterie: 3.7V
Typ: Li-Polymer Battery
Vstupy: USB-C 5V/3A,9V/2A,12V/1.5A (PD18W max)
Výstupy: USB-A 4.5V/5A, 5V/4.5A, 9V/2A,12V/1.5A (22.5W max)
Wireless (Qi): 15W (max)
Rozměry produktu: 175 x 93 x 22mm
Hmotnost: 386g
Materiál: ABS + PC
Ochrana: IP66 + SHOCKPROOF
Pracovní teplota: 0-45°C
Skladovací teplota: -20~60°C
LED světlo: plný svit, blikání, SOS
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.