Vivotek FD9166-HNF2, 2Mpix, 30sn/s, H.265, obj. 2.8mm (109°), DI, audio in, PoE, Smart IR, SNV, WDR 120dB, MicroSDXC, vnitřní
8 800 Kč
6 893 Kč
5 697 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
- H.265 kompresní technologie
- Pevné ohnisko 2,8mm
- 30 fps při rozlišení 1920×1080
- WDR Pro pro skvělý detail v kontrastních scénách
- Smart Stream III zajišťuje nízký datový tok při zachování detailů
- 940nm neviditelný IR přísvit 10m pro optimální nasvícení noční scény
- 802.3af PoE
- Slot na karty MicroSD/SDHC/SDXC pro ukládání dat přímo v kameře
- Corridor View – možnost otočení obrazu o 90°
- Stylový kompaktní design
Hmotnost | 0.15 kg |
Rozměry | 90 × 90 × 50 mm |
Produktová řada | VIVOTEK 66 série |
Provedení | Fixed Dome |
Prostředí | Vnitřní |
Rozlišení megapixelů | 2 |
Úhel záběru - horizontální | 109° |
Úhel záběru horizontální od | 109 |
Úhel záběru horizontální do | 109 |
Den/Noc provoz | Ano |
Zabudovaný přísvit | Smart IR LED 10m, Ano |
Videoanalytické funkce | Audio detekce, Detekce sabotáže, Videodetekce pohybu |
Speciální vlastnosti | 3D redukce šumu, PIR senzor, Smart IR, Smart Stream III, SNV, Trend Micro IoT Security, VIVOCloud, WDR Pro |
Rozlišení horizontální [px] | 1920 |
Rozlišení vertikální | 1080 |
Sn/s v maximálním rozlišení | 30 |
Citlivost v barvě | 0,07 |
Citlivost v černobílém režimu | 0 |
WDR | 120dB, Hardwarové |
Snímací čip | 1/2,9" CMOS |
Objektiv - ohnisková vzdálenost | 2,8 |
Typ objektivu | Fixní |
Naklápění | Ne |
Otáčení | Ne |
Optický zoom | Ne |
Asistent ostření | Ne |
Komprese videa | H.264, H.265, MJPEG |
Počet streamů | 3 |
Podpora protokolu ONVIF | Ano |
Interní úložiště | Ano, MicroSD/SDHC/SDXC |
Krytí IP | Ne |
Provozní teplota maximální | 55 |
Provozní teplota minimální | -10 |
Antivandal | Ne |
Dopravní certifikace | Ne |
Zabudovaný mikrofon | Ano |
Audio výstup | Ne |
Audio vstup | Ne |
Zabudované PIR čidlo | Ne |
Alarmový vstup | 1, Ano |
Alarmový výstup | Ne |
Video výstup | Ne |
Síťové rozhraní | 10/100 Mbit/s (RJ45) |
Wi-Fi | Ne |
Napájení z el. sítě | Ne |
Spotřeba | 5,5 |
Výrobce | VIVOTEK |
Záruka | 24 měsíců |
Obsah balení | Quick installation guide;Zaměřovací samolepka;Sáček šroubů |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.