Xiaomi Amazfit GTS, Vermillion Orange
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tenké kovové tělo
9.4mm tenké a 24.8g lehké hliníkové tělo pro pohodlné nošení aelegantní vzhled.
340 ppi amoled displej & upravitelné widgety
1.65" 340 PPI AMOLED snadno čitelný displej se 7 upravitelnými ikonami.
12 sportovních režimů & zabudované gps + glonass
Sledujte 12 různých sportů: venkovní běh, běžecký pás, chůze, cyklistika / rotoped, eliptický trenažér, bazén / koupání v přírodě, horolezectví, horolezectví, lyžování a cvičení. GPS + GLONASS sleduje vaše trasy s přesností.
Biotracker™ PPG snímač srdeční frekvence
Vysoce přesný optický snímač srdeční frekvence vyvinutý společností Huami pro nepřetržité sledování srdeční frekvence během tréninku.
Voděodolnost do 5 ATM
Navržené tak, aby vydržely všechny vaše sportovní aktivity. Certifikované do 5 ATM nebo do hloubky 50 metrů.
Notifikace
Přijímání oznámení o příchozích hovorech, emailech, zprávách a dalších.
Sledování spánku
Monitoruje a vytváří analýzu vašeho spánku.
Technické parametry:
- Obrazovka: 1.65", AMOLED, 340 PPI, Rozlišení 348 x442, Corning Gorilla 3 tvrzené sklo
- Materiál náramku: Silikon
- Délka náramku: 120mm + 87mm
- Šířka náramku: 20mm
- Tělo hodinek: Hliník+ PA
- Průměr pouzdra: 43.25 x 36.25mm. Tloušťka 9.4mm
- Váha: 38.7g (s řemínkem) 24.8 (bez řemínku)
- Bezdrátová konektivita: Bluetooth 5.0 / BLE
- Baterie: 220mAh lithium polymer baterie. Až14 dnůpři běžném použití*. Pohotovostní doba: 30 dní.Nabíjecíčas: ~2.5 hodiny
- Voděodolnost: Certifikováno do 5 ATM (až do 50 metrů hloubky)
- Lokace: GPS + GLONASS (MimoLite verze)
- Senzory: BioTracker™ PPG optický snímač srdeční frekvence, 6-osyaxiální axelerometr, 3-osygeomagnetickýsenzor, barometr(měří tlak vzduchu), senzor světla
- Příslušenství: Nabíjecí kolébka a uživatelský manuál.
- Podporované zařízení: Android 5.0a vyšší neboIOS 10.0 a vyšší
- APP: Amazfit APP
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.