Xiaomi Redmi Watch 3 Ivory
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xiaomi Redmi Watch 3 Ivory
EAN: 6941812705858
Objevte krásu velkého displeje
1,75" AMOLED displej s jasem až 600 nitů.
Design pro každý den
Inovativní paměťové poutko pro pohodlné nošení.
Přizpůsobte si svůj vzhled
Více než 200 vlastních ciferníků pro každou příležitost.
Lehkost pro pohodlné nošení
Hodinky váží pouhých 37 g a jsou ideální pro celodenní nošení.
Přesné měření každého kroku
Špičkový čip GNSS pro rychlé a přesné určování polohy.
Váš dokonalý fitness pomocník
Podpora více než 120 režimů cvičení a profesionální sportovní algoritmy.
Běžecký trenér přímo na zápěstí
Deset vestavěných běžeckých kurzů pro každou fyzickou kondici.
Vodotěsnost 5 ATM
Můžete hodinky nosit i při plavání.
Sledování zdravotního stavu
Optický oxymetrický snímač a vylepšený algoritmus srdečního tepu.
Odborné monitorování spánku
Pečlivé zaznamenávání stavu vašeho spánku v reálném čase.
Snadné a rychlé nabíjení
Magnetické nabíjení a výdrž baterie až 12 dní.
Přijímejte hovory jednoduše
Telefonní hovory lze na hodinkách přijmout jediným klepnutím.
Nepřetržitá bezpečnostní ochrana
Rychlé vytočení nouzového kontaktu třemi klepnutími na tlačítko.
Hlasový asistent Alexa
Požádejte Alexu o počasí, nastavení alarmu nebo ovládání domácích spotřebičů.
Technické specifikace
- Typ displeje: AMOLED
- Velikost displeje: 1.75"
- Rozlišení: 390 x 450 px
- Jas: až 600 nitů
- Délka pásku: 135 - 200 mm
- Materiál pásku: TPU/Silikon
- Připojení: Bluetooth 5.2, Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n 2.4GHz
- Senzory: snímač tepové frekvence, akcelerometr, gyroskop, geomagnetický senzor
- Určování polohy: Beidou, GPS, Glonass, Galileo, QZSS
- Voděodolnost: 5ATM
- Kapacita baterie: 289 mAh
- Životnost baterie: až 12 dní
- Systémové požadavky: Android 6.0 nebo vyšší, iOS 12.0 nebo vyšší
- Rozměry: 42,58 x 36,56 x 9,99 mm
- Hmotnost: 37 g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.