Xiaomi Smart Standing Fan 2 Pro EU
3 275 Kč
3 210 Kč
2 653 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Bezdrátový a přenosný
Tento větrák, který není limitován napájecími kabely a elektrickými zásuvkami, poskytuje osvěžující přírodní vánek kdykoli a kdekoli.
Výpadek proudu? Nevadí!
Integrovaná sada 33,6Wh lithium-iontových baterií a 12V nízkonapěťové provedení zajistí chladný vánek i při nečekaném výpadku proudu. Výdrž baterie je až 18 hodin (Při standardním režimu větrání, rychlost 1 s oscilací) nebo 2,7 hodiny (Při standardním režimu větrání, rychlost 4 s oscilací)
Inteligentní napájení
Magnetická nabíjecí dokovací stanice je vybavena ochranou proti přehřátí. Nabíjení se automaticky zastaví, když je baterie plně nabitá.
Jemnější, příjemnější vánek
Ve srovnání s běžnými lopatkami dokáže 7 + 5 dvouvrstvých lopatek ve tvaru křídel větráku Xiaomi Smart Standing Fan 2 Pro vytvářet mnohem jemnější a příjemnější vánek. Lopatky vnější a vnitřní vrstvy generují proud vzduchu různými rychlosti, díky čemuž účinně zabraňují vzniku víru a vytvářejí širší, jemnější a příjemnější přírodní vánek.
Přírodní vánek
Na základě algoritmu náhodně simulujícího přírodní vánek umožňuje provedení dvouvrstvých lopatek větráku pomocí lopatek vnitřní vrstvy narušovat soustředěný proud vzduchu generovaný lopatkami vnější vrstvy, díky čemuž má větrání širší rozsah a je jemnější, takže vás ochladí ještě lépe něž opravdový přírodní vánek.
Ochladí s přehedem celou místnost
Přizpůsobitelná širokoúhlá ventilace s úhlem otáčení až 140° a maximálním dosahem 14m efektivně a bezproblému ochladí celou místnost.
Chytré ovládání
Kromě tradičních ovládacích tlačítek na horní straně podporuje větrák také hlasové ovládání, dálkové ovládání přes aplikaci Mi Home / Xiaomi Home a chytrou interakci s ostatními zařízeními Xiaomi pro chytrou domácnost. Přepínejte mezi přírodním vánkem a standardním větráním a mezi různými nastaveními rychlosti v aplikaci Mi Home / Xiaomi Home, a přizpůsobte si tak proud vzduchu podle svých potřeb.
Použijte jej kdekoliv
Dvojí použití na stole či na podlaze lze upravit jedním stisknutím tlačítka pro rozložení, pomocí kovových tyčí skládajících se ze dvou částí.
Silný a úsporný motor
Ve srovnání s hliníkovou cívkou má bezkomutátorový stejnosměrný motor vyšší provozní účinnost a životnost, pracuje za konstantní rychlosti pro větší stabilitu ventilace a je energeticky úspornější. Díky vysoce účinným lopatkám ve tvaru křídel vytváří maximální proud vzduchu 20,28 m3/min.
Technické specifikace
- Typ: Stojanový větrák
- Jmenovitá kapacita baterie: 2800 mAh (33,6 Wh)
- Čistá hmotnost: 3,2 kg
- Maximální nabíjecí napětí: 14 V
- Hluk: ?58 dB(A)
- Typ baterie: Lithium-iontová baterie
- Vstupní parametry nabíjecího pouzdra: 12 V, 2 A
- Jmenovité provozní napětí: 12 V
- Jmenovitý výkon: 24 W
- Rozměry produktu: 343 × 330 × 1001 mm
- Obsah balení: spodní tyč, základna větráku (s integrovanou lithiovou baterií), kryt lopatek větráku, zadní ochranná matice ventilátoru, motor a horní tyč, sada pro sestavení větráku (přední kryt větráku, sestava lopatek větráku, zadní kryt větráku), montážní klíč, bezpečnostní šroub ventilátoru, nabíjecí základna, uživatelská příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.