Yealink SIP-T33G SIP telefon s napájecím adaptérem
2 321 Kč
1 655 Kč
1 367 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
SIP-T33G je módní a uživatelsky přátelský základní barevný IP telefon s vysokým výkonem. Má velký barevný displej 320x240 pixelů s podsvícením, který zaručuje snadnější přístup k mnohem více vizuálním informacím na první pohled. SIP-T33G nabízí podporu pro 4 VoIP účty, dva 10/100/1000 Mb/s síťové porty s integrovaným PoE a umožňuje až 5cestnou lokální konferenci. Zahrnuje i podporu EHS35 pro bezdrátové náhlavní soupravy Yealink. Stojan byl navržen speciálně pro efektivní práci a umožňuje nastavení telefonu do dvou úhlů a jeho montáž na stěnu.
Hlavní parametry:
Yealink HD Voice
2,4 ”barevný displej 320 x 240 pixelů s podsvícením
Dva Gigabitové ethernetové porty
PoE napájení
Podpora kodeku Opus
4 SIP účty
Lokální pěticestná konference
Podpora EHS bezdrátových náhlavních souprav
Sjednocený firmware
Stojan s dvěma nastavitelnými úhly
Montáž na zeď
Balení obsahuje Yealink napájecí adaptér
Podpora YDMP / YMCS
Celá řada T3 je vybavena výkonným čipem a má silnější výpočetní schopnosti a vylepšené funkce, což zajišťuje vyšší produktivitu a plynulejší uživatelský zážitek. Díky vysokému výkonu je řada T3 schopna rozšířit více služeb pro různé firemní požadavky.
Řada Yealink T3 poskytuje komunikaci bez rozptýlení s technologií Smart Noise Filtering Technology, která poskytuje vynikající kvalitu zvuku bez zbytečných zvuků a umožňuje plynulou konverzaci.
Řada T3, navržená designerským týmem Yealink, dědí koncepci designu rodiny Yealink telefonů. Pokročilý design včetně moderního vzhledu a ergonomických detailů umožňuje uživatelům snadnější a příjemnější ovládání.
Hall switch, který při zvedání nebo nasazování sluchátka nevydává žádný zvuk. Poskytuje tišší pracovní prostor a delší životnost.
Nastavitelný více úhlový stojan, ideální pro různé situace na základě vašich skutečných potřeb. Umožňuje montáž telefonu na zeď, jedno příslušenství s dvěma instalačními režimy.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.