Razer Battle Bundle Black - set myš+sluchátka+podložka drátová/herní/program./20000DPI/mikrofon/černá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Ikonická myš Razer DeathAdder V2 disponuje dokonalou ergonomií a senzory a spínači nové generace. Tak vyrazte do boje! Dokonalá ergonomie pro vaše maximální pohodlí Optické spínače až 3x rychlejší než mechanické Optický senzor Razer Focus + 20K DPI Pokročilá vnitřní paměť poskytující přístup k 5 profilům odkudkoli 8 programovatelných tlačítek pro rozšířené ovládání Razer Blackshark V2 X (RZ04-03240100-R3M1), představují kombinaci úžasného zvuku, vynikající čistoty mikrofonu a špičkové zvukové izolace. 50mm měniče Razer™ TriForce Titanium pro špičkový audio výkon Mikrofon Razer™ HyperClear Cardioid pro vylepšený záznam hlasu Pokročilé pasivní potlačení okolního hluku pro ničím nerušené soustředění Lehký design o hmotnosti 240 g s prodyšným polstrováním na uši z paměťové pěny pro dlouhodobé pohodlí 7.1 prostorový zvuk (pouze Windows 10 64-bit) Frekvenční odezva: 12 Hz – 28 kHz Impedance: 32 ohm při 1 kHz Citlivost (@ 1 kHz): 100 dB Měniče: 50 mm Vnitřní průměr: 63 mm x 43 mm Typ připojení: Kabelem 3,5 mm audio jack Ovládání hlasitosti: Ano (VOL + a VOL -) Další ovládání: Na sluchátku Hmotnost: 240 g Mikrofon: Frekvenční odezva: 100 Hz – 10 kHz Citlivost (@ 1 kHz): -42 dB V/Pa, 1 kHz Kompatibilita: PC, Mac, PS4, Xbox One, Nintendo Switch Mobilní zařízení (s dostupným 3,5 mm portem) Razer Gigantus V2 (RZ02-03330300-R3M1) Kvalitní a odolná podložka z pěnového materiálu, který zajistí dlouhou životnost. Protiskluzový gumový podklad zaručí, že podložka bude vždy držet na svém místě a vy se tak můžete plně soustředit na zážitek ze hry i v hektických chvílích. Optimální výška rohože skryje i nepatrné rozdíly na nerovných površích. Klíčové vlastnosti: Vyrobena z měkkého materiálu, textil a guma Rozměry 45 x 40 cm Výška 3 mm Vhodná pro veškeré typy herních myší Dokonalé snímáníParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.