RAZER sluchátka Barracuda X - Quartz Pink, Bluetooth
3 195 Kč
2 641 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
RAZER Barracuda X - Quartz Pink
Bezdrátová sluchátka pro dokonalý herní i hudební zážitek.
Technické specifikace
- Frekvenční odezva: 20 Hz - 20 kHz
- Impedance: 32 Ohm (1 kHz)
- Citlivost: 96dBSPL/mW@1KHz od HATS
- Velikost ovladače - průměry (mm): 40 mm
- Typ ovladače: Razer™ TriForce
- Náušníky: Oválné náušníky FlowKnit
- Vnitřní průměr náušníku: 60 mm x 40 mm
- Materiál náušníků: Ultra měkká paměťová pěna FlowKnit
- Zrušení šumu: Pasivní potlačení hluku
- Typ připojení: Bezdrátový USB-C (2,4 GHz), 3,5 mm analog
- Délka kabelu: 1,5 m / 4,92 stop
- Hmotnost: 250 g / 0,55 lb
- Styl mikrofonu: Odnímatelný HyperClear Cardioid
- Vzor vyzvednutí: Jednosměrný
- Frekvenční odezva mikrofonu: 100 Hz - 10 kHz
- Citlivost mikrofonu (@1KHZ):-42 ± 3 dB
- Virtual Surround Encoding: 7.1 Prostorový zvuk: K dispozici pouze v 64bitovém systému Windows 10
- Ovládání hlasitosti: Zvýšit a snížit hlasitost
- Další ovládací prvky: Zapnutí/vypnutí ztlumení mikrofonu, Přehrát / pozastavit skladbu, přijmout příchozí hovor nebo ukončit aktuální hovor, přeskočit skladbu, předchozí skladbu
- Životnost baterie: 20 hodin
- Osvětlení: Žádný
Kompatibilita
PC (bezdrátové, drátové), PlayStation (bezdrátové, kabelové), Nintendo Switch (bezdrátový, drátový), Zařízení Android (bezdrátová, kabelová), Xbox (kabelový)
Univerzální headset pro hraní všech her
Razer Barracuda X je všestranný lehký bezdrátový headset s odnímatelným mikrofonem, který je navržený pro bezproblémové použití s PC, konzolemi PlayStation, Nintendo Switch a platformou Android.
Okamžité spárování
Stačí připojit bezdrátový vysílač USB-C k požadované herní platformě a bezdrátový Razer Barracuda X je okamžitě spárováný pro ničím nerušené hraní. V případě potřeby je k dispozici 3,5mm analogový kabel pro pevné připojení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.