REPAS DELL NTB Latitude 5490 - 14\" FHD, i5-8250U, 16GB, 512SSD, Intel UHD 620, USB, USB-C, HDMI, VGA, č.karet, W10P, silver

ilustrační foto

REPAS DELL NTB Latitude 5490 - 14\
REPAS DELL NTB Latitude 5490 - 14\
REPAS DELL NTB Latitude 5490 - 14\
Obj. číslo
3615519
OEM
FB-15211188
Výrobce
Dell
Věrnostní body: 366
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Repasovaný Dell NTB - DELL Latitude 5490

Procesor
Typ procesoru: Intel Core i5
Model procesoru: i5-8250U(2,30 GHz, 2jádra/4vláken)
Počet jader procesoru: 2

Operační systém
Operační systém: Windows 10 Pro

Displej/Grafika
Druh grafické karty: Integrovaná
Grafická karta: Intel UHD Graphics 620
Velikost obrazovky: 35,56 cm (14")
Povrch: Lesklý
Režim obrazovky: FHD
Rozlišení obrazovky: 1920 x 1080

Mechanika a disk
Optická mechanika: Není
Počet pevných disků: 1
Typ pevného disku: SSD
Kapacita SSD [GB]: 512GB

Operační paměť
Velikost operační paměti [GB]: 16
Typ paměti: DDR3

Síťové prvky
Bluetooth 4.0
10/100/1000 Mb/s Ethernet

Rozhraní
2x USB 3.0
1x USB-C 3.1
1x HDMI
1x VGA
1x RJ45
Audio kombo konektor

Výbava
Čtečka paměťových karet
Webkamera
Wifi
Bluetooth

Fyzické charakteristiky a barevné provedení
Barva: Stříbrná

Fyzické charakteristiky a barevné provedení
Keyboard Reprint SK-CZ - klávesnice očištěná leaserem a znova potištěná leaserem

Obsah balení
Napájecí zdroj vč. přívodního kabelu do el. sítě
dokumentace

Zaruka
2 roky

Fyzické charakteristiky
Výška [mm]: 20
Šířka [mm]: 333
Hloubka [mm]: 229
Hmotnost [kg]: 1,60

Repasovaná technika je používané, nebo opravené zboží, po profesionální kontrole, znovu uvedené do provozu odborníkem.
Možné drobné oděrky či škrábance jsou přípustné.

Parametry

Formát obrazovky
Druh optické mechaniky
Lokalizace klávesnice
Operační systém
USB počet
Hmotnost notebooku
Rozlišení displeje
Povrchová úprava displeje
Počet jader
Typ disku
Typ zařízení
Řada procesorů
Model procesoru
Výrobce
Výkon CPU dle PassMark
TDP
*Velikost paměti RAM
*Frekvence procesoru (Mhz)
*Maximální frekvence procesoru (Mhz)
*Kapacita paměti grafické karty (v MB)
*Úhlopříčka displeje (")
*Kapacita pevného disku (v GB)

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29335 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.