Samsung Galaxy Watch 4 (40 mm), růžovo-zlatá
6 885 Kč
3 680 Kč
3 041 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Samsung Galaxy Watch 4 (40 mm), růžovo-zlatá
Popis
Galaxy Watch 4 jsou hodinky, které vám poskytnou přesné informace o vašem těle. Měří složení těla, krevní tlak, EKG a mnoho dalšího. Jsou vybaveny nejrychlejším čipem a citlivým senzorem BioActive.
Fitness sledování
Hodinky měří vaše kroky, spálené kalorie a další fitness data. Můžete sledovat vaše pokroky a upravit váš tréninkový program podle potřeby.
Zábavné soutěže
Galaxy Watch 4 nabízí zábavné soutěže s přáteli a rodinou. Můžete získávat body a odznaky za svůj výkon a udržovat kontakt s vašimi blízkými.
Design
Hodinky mají jednoduchý, moderní design. Můžete si vybrat z různých druhů řemínků a přizpůsobit si vzhled hodinek podle svého vkusu.
Technické specifikace
- Velikost displeje: 1,2"
- Rozlišení displeje: 396 × 396
- RAM: 1,5 GB
- Interní paměť: 16 GB
- Wi-Fi: Ano
- Systém určování polohy: GPS, Glonass, Beidou, Galileo
- NFC: Ano
- Bluetooth: v5.0
- Kapacita baterie: 247 mAh (až 40 hodin)
- Barva: Růžová
- Hmotnost: 25,9 g
Obsah balení
- Samsung Galaxy Watch 4 (40 mm)
- Sportovní silikonový řemínek
- Nabíjecí kabel
- Průvodce rychlým spuštěním
Vlastnosti
- Podporovaný operační systém: Android 6.0 a vyšší
- Vyměnitelný řemínek: Ano
- Vodotěsné: Ano (5 ATM + IP68)
- Integrované měření tepu (ze zápěstí): Ano
- Výdrž: 40 hodin
- Notifikace z telefonu: Ano
- Možnost telefonování: Ano
- GPS: Ano (+ Glonass)
- Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n (2.4 a 5 GHz)
- Bluetooth: Ano, 5.0
- Bezkontaktní platby: Ano (Google Pay)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.