Samsung SDXC PRO ULTIMATE/SDXC/256GB/200MBps/UHS-I U3,V30
999 Kč
880 Kč
727 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Špičková paměťová SD karta pro profesionální použití. Rychlost čtení až 200 MB/s a zápisu až 130 MB/s, vhodná pro 4K UHD videa. Sedminásobná ochrana: voděodolná, odolná vůči vysokým teplotám, rentgenovému záření, magnetickému záření, opotřebení, nárazům a pádu z výšky. Specifikace Produktová řada PRO Ultimate Rozhraní UHS-I Podrobné specifikace Obecná funkce Typ produktu SDXC Memory Card Produktová řada PRO Ultimate Aplikace DSLR, Mirrorless, Compact Digital Camera, Camcoder, Laptop, etc Kapacita 128GB, (1 GB=1 miliarda bajtů)* Skutečná kapacita úložiště může být nižší než kapacita na štítku. Část úložiště může být použita pro systémové soubory a další účely řízení úložiště. Rozhraní UHS-I Rozměry (Š × V × H) 32 × 24 × 2,1 (mm) Váha Přibliž. 1,75 g Příslušenství - Výkon Rychlost Čtení: až 200 MB/s Zápis: až 130 MB/s * Výše uvedené rychlosti čtení a zápisu byly prokázány interním testem prováděným za určitých kontrolovaných podmínek a skutečné rychlosti se mohou lišit v závislosti na použití a dalších podmínkách. U produktů nekompatibilních s rozhraním UHS-I se mohou rychlosti lišit v závislosti na různých podmínkách rozhraní.* Rychlost čtení/zápisu vyžaduje kompatibilní zařízení schopná takové rychlosti dosáhnout a může se lišit mezi různými hostitelskými zařízeními a testovacími podmínkami. Rychlostní třída U3, V30 Životní prostředí Provozní napětí 2,7 ~ 3,6V Skladovací teplota -40? až 85? Provozní teplota -25? až 85? Odolnost 10 000 připojovacích cyklů Certifikace Třída bezpečnosti CE(UKCA)/FCC/VCCI/RCM Záruka Omezená na 10 letParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.