Skládací koloběžka MOVINO City Comfort+ Mint
3 390 Kč
2 974 Kč
2 458 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
S ohledem na pohodlí uživatele jsme platformu snížili na pouhých 8 centimetrů nad zemí – jízda je tak ještě pohodlnější pro dospělé i děti! K tomu osvědčený přední tlumič, systém rychlého skládání koloběžky a ruční brzda. Vzhůru do města!
Rychlý skládací systém
Movino Comfort + má snadný a pohodlný systém skládání jedním tlačítkem. Pro složení nebo rozložení koloběžky stačí stisknout jedno tlačítko. Je to jednoduché a rychlé. Hodí se, když chceme do cíle dojet efektivně, aniž bychom ztráceli čas skládáním koloběžky.
Ruční brzda
Bezpečnost především. Movino Comfort + má pohodlnou a spolehlivou ruční brzdu. Brzdná dráha při použití ruční brzdy je kratší než při použití nožní brzdy v zadním blatníku.
Přední tlumič
Koloběžka Movino Comfort + bude fungovat i na hrbolaté silnici. Tlumič vestavěný do přední vidlice tlumí otřesy, díky čemuž je pohyb po nerovném povrchu pohodlnější.
Stabilizátor řízení
Stabilizátor řídítek zpevňuje svou konstrukci a zabraňuje tomu, aby se skládací rukojeti pohybovaly do stran, díky čemuž je koloběžka řízena jistě a bezpečně.
Transportní popruh
Přepravní popruh usnadňuje přenášení a skladování koloběžky. Na koloběžce se nedostanete všude, občas ji musíte přesunout. Koloběžku Comfort + si můžete pověsit na rameno jako tašku. Chybí vám místo na schování vaší koloběžky? Kolobku Comfort + můžete jen pověsit!
3-stupňové nastavení řídítek
Díky velkému rozsahu nastavení volantu je Comfort + pohodlný pro dospělé i děti. Řídítka mají třístupňové nastavení výšky: 82 - 89 - 96 cm. Tak široký rozsah úprav dělá z Movino Comfort + skutečný rodinný model!
Specifikace
Celková výška | 96 cm |
Výška řídítek | 82-89,5-96 cm |
Šířka řídítek | 37,5 cm |
Průměr kruhu | 200 mm |
Klasifikace ložisek | ABEC-7 |
Tlumič | přední |
Brzda | ruční, nožní |
Skládací | Ano |
Barva | mintová |
Maximální nosnost | 100 kg |
Váha | 4,3 kg |
Značka | Movino |
Oficiální distributor MOVINO ČR a SK
SKITT je exkluzivní zástupce značky Movino pro Českou a Slovenskou republiku. U nás vždy najdeš celou nabídku značky včetně nejnovějších modelů i příslušenství. V rámci klientského servisu zajišťujeme pro naše zákazníky bezproblémový záruční i pozáruční servis. Náhradní díly máme skladem.
Více o značce MOVINO se dozvíš na www.skitt.cz/znacka/movino
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.