Skládací koloběžka Story Metro Transport, Černá
3 390 Kč
2 974 Kč
2 458 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Story Metro je městská skládací koloběžka pro starší děti a dospělé.
Je výškově nastavitelná a sedne lidem od 145 do 190cm. Skvělá volba na cesty do práce nebo do školy, disponuje totiž mechanismem, kterým v mžiku koloběžku složíte a můžete rychle nastoupit do autobusu nebo vlaku. Moderní koloběžka zaměřená na pohodlnou a hlavně bezpečnou jízdu, opatřená kotoučovými brzdami a odpružením. Váhově spadá do těžší kategorie, díky tomu zajistí větší bezpečí. Je vyrobená z pevného hliníku a má velkou desku s dostatkem místa pro Vaše nohy. Ta je navíc zpevněna odolným plastem, aby se zabránilo poškrábání o asfalt, když koloběžku skládáte.
Je opatřena širšími řídítky než většina koloběžek-bude tak pohodlná i pro větší jezdce. Kabel ruční brzdy je chráněn tyčí a deskou, kudy je proveden až k brzdovému třmenu, nebude Vám tedy nikde zavázet. Kolečka o velikosti 230mm zajistí, že koloběžka s lehkostí překoná nerovnosti na cestách. O pohodlí se postará odpružení vepředu na tyči, i na zadním kolečku, a uhlídá Vás tak před vibracemi silnice.
Ve Story dokázali vyrobit efektivní skládací systém. Koloběžku Metro díky němu složíte v jediném kroku - stačí zatlačit špičkou nohy do spouštěče mechanismu. Ten je umístěn a otočen tak, aby se předešlo nechtěnému spuštění během jízdy. Koloběžce můžete taky jednoduše složit řídítka.
Celková výška | 96-106 cm |
---|---|
Vnitřní průměr tyče | 28 mm |
Vnější průměr tyče | 35mm |
Hmotnost | 7 kg |
Průměr koleček | 230 mm |
Délka desky | 540 mm |
Šířka desky | 155 mm |
Výška řídítek | 550-650 mm |
Šířka rukojeti | 125 mm |
Šířka řídítek | 565 mm |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.