SP-LFF3CLAXXXH - The Freestyle - baterie
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
The Freestyle: Kompaktní inteligentní projektor
The Freestyle je více než jen projektor. Je to kompaktní zařízení, které přináší vše, co očekáváte od inteligentního projektoru.
Přenosnost a flexibilita
The Freestyle je lehký a praktický na nošení. Vezměte si ho s sebou kamkoliv a vychutnejte si velkou obrazovku kdykoliv a kdekoliv.
Napájení přes USB-C
Připojte The Freestyle k externí baterii pomocí kabelu USB-C, který je součástí balení. Je kompatibilní s externími bateriemi, které se vyznačují standardem USB-PD a výkonem 50 W / 20 V nebo vyšším.
Automatické vyrovnání obrazu a zaostření
The Freestyle automaticky opraví zkosený obraz a upraví ho do pravidelného obdelníku. Také automaticky zaostří obraz během několika málo sekund.
Technické specifikace
- Rozlišení: 1 920 × 1 080
- Typ světelného zdroje: LED
- Životnost světelného zdroje: 20 000 hod.
- Poměr projekční vzdálenosti: 1.2
- Úhlopříčka obrazovky: 30 – 100"
- Vzdálenost projekce pro 100": 2 654 mm
- Digitální korekce lichoběžníku: Ano
- Jas (LED Lumen): 550 (max)
- Hluk (dB): 30 dB (A)
Video a zvuk
- Procesor: Crystal Engine
- HDR (vysoký dynamický rozsah): HDR10
- HLG (Hybrid Log Gamma): Ano
- Kontrast: 100 000:1
- Barvy: Pur Color
- Zvýrazňovač kontrastu: Ano
- Auto Motion Plus: Ano
- Filmový režim: Ano
- Dolby Digital Plus: Ano
- Adaptivní zvuk: Ano
- Zvukový výkon (RMS): 5 W
- Konfigurace reproduktorů: Prostorový 360°
- Multiroom Link: Ano
- Blutooth Audio: Ano
Smart Service a konektivita
- Smart TV: Ano (video a IPTV aplikace)
- Operační systém: Tizen™
- Hlasová interakce: Není k dispozici
- Webový prohlížeč: Ano
- SmartThings aplikace: Ano
- HDMI: 1 (Micro)
- Wi-Fi: Ano (WiFi5)
- Bluetooth: Ano (BT5.2)
- Anynet+ (HDMI-CEC): Ano
Rozměry a váha
- Set Size (WxHxD): 104,2 × 172,8 × 95,2 mm
- Rozměry balení (Š x V x H): 155 × 252 × 138 mm
- Hmotnost setu: 0,8 kg
- Hmotnost balení: 1,7 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.