SWS 7300 METEOSTANICE SENCOR
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Sencor SWS 7300 Meteostanice
Popis
Meteostanice Sencor SWS 7300 je vybavena barevným displejem s úhlopříčkou 5,4" (13,8 cm) a ikonou předpovědi počasí.
Displej a předpověď počasí
Na displeji se zobrazuje předpověď počasí (slunečno, oblačno, zataženo, déšť, sněžení).
Měření teploty a vlhkosti
Stanice měří vnitřní teplotu a vlhkost s indikátorem vývoje.
Je schopná měřit venkovní teplotu a vlhkost s indikátorem vývoje.
Barometrický tlak
Zobrazuje barometrický tlak v relativních a absolutních hodnotách.
Rozsah měření
- Vnitřní teplota: -5°C až +50°C
- Venkovní teplota: -40°C až +60°C
- Vnitřní vlhkost: 20% až 90% RV
- Venkovní vlhkost: 1% až 99% RV
Záznamy a upozornění
Ukládá záznamy max./min. hodnot v paměti s uvedením data a času.
Poskytuje hodinový záznam za uplynulých 24 hodin.
Nastavitelná výstraha pro vysokou/nízkou vnitřní/venkovní teplotu a vlhkost.
Čas a kalendář
Zobrazuje čas, kalendář, dny v týdnu a měsíční fáze.
Rádiem řízené hodiny a datum pomocí signálu DCF77, s aktualizací letního času (DST).
Umístění a napájení
Stanice může být umístěna na stůl nebo na stěnu.
Napájení hlavní jednotky: DC 5 V / 1000 mA, spotřeba: 5 W.
Záložní baterie hlavní jednotky: 1 x CR-2032 3 V.
Napájení senzoru: 2 x 1,5 V typ AA (baterie nejsou součástí balení).
Rozměry a hmotnost
Rozměry hlavní jednotky: (š/v/h) 118 x 192,5 x 21 mm.
Rozměry bezdrátového snímače: (š/v/h) 61 x 113 x 39,5 mm.
Hmotnost hlavní jednotky: 280 g (včetně baterie, bez adaptéru).
Hmotnost bezdrátového snímače: 92 g.
Obrázky
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.