T-Rex 2 Ember Black AMAZFIT
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Amazfit T-Rex 2 Ember Black
Odolné hodinky pro náročné podmínky
Amazfit T-Rex 2 Ember Black jsou chytré hodinky, které překonají i nejnáročnější podmínky. Díky 15 vojenským certifikátům odolnosti MIL-STD-810G jsou připraveny na vše - od horkých pouští, přes vlhké deštné pralesy až po polární ledovce.
Technické specifikace
Displej: 1,39" AMOLED s rozlišením 454 × 454 a jasem 326 ppi. Displej je chráněn tvrzeným sklem s povrchovou úpravou proti otiskům prstů.
Operační systém: Zepp OS
Připojení: Bluetooth 5.0 BLE
Polohování: GPS, GLONASS, BDS, Galileo, QZSS
Voděodolnost: 10 ATM
Podporovaná zařízení: Android 7.0 a novější, iOS 12.0 a novější
Design a materiály
Materiály: Tělo hodinek je vyrobeno z plastu, pásek je silikonový.
Barva: Ember Black
Rozměry: 47,1 × 47,1 × 13,65 mm
Hmotnost: 66,5 g
Výdrž baterie
Kapacita baterie: 500 mAh
Doba nabíjení: cca 2 hodiny
Běžné použití: až 24 dní
Režim úspory baterie: až 45 dní
Intenzivní použití: až 10 dní
Režim přesné GPS: až 26 hodin
Senzory a funkce
Senzory: BioTracker 3.0, PPG biometrický senzor (podpora krevního kyslíku, 6PD + 2LED, infračervená detekce nasazení), senzor zrychlení, senzor gyroskopu, geomagnetický senzor, senzor tlaku vzduchu, senzor okolního světla.
Funkce: Import tras a navigace v reálném čase, odolnost vojenské třídy, ultra dlouhá životnost baterie, voděodolnost 10 ATM.
Obsah balení
- Chytré hodinky Amazfit T-Rex 2 Ember Black
- Standardní řemínek
- Magnetická nabíjecí základna
- Návod k použití
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.