TOSHIBA HDD N300 NAS 6TB, SATA III, 7200 rpm, 256MB cache, 3, 5\", RETAIL
5 191 Kč
4 168 Kč
3 445 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TOSHIBA HDD N300 NAS 6TB
Spolehlivý a výkonný pevný disk s kapacitou 6 TB, navržený pro systémy NAS. Optimalizovaný pro 24/7 provoz, splňuje ty nejvyšší požadavky na spolehlivost a výkon.
Navrženo pro NAS
Umožňuje spolehlivě ukládat velké objemy dat s možností přístupu více uživatelů v režimu 365/24. Podporuje také RAID úložiště s až 8 pevnými disky.
Integrované RV senzory
Minimalizuje vibrační efekty a zajišťuje vysokou spolehlivost a pokročilou technologii řízení a snímání. Více senzorů a vestavěné RV snímače eliminují možnost nárazového chvění v konfiguračních systémech NAS.
Vždy připraven k výkonu
Je vysoce spolehlivý a je připraven na pracovní vytížení až 180 TB za rok, což je až třikrát více než v případě běžných pevných disků.
Vysoká odolnost a spolehlivost
Použití součástek s vysokou odolností zvyšuje výkon v náročných podmínkách a zajišťuje, že je N300 odolnější a výkonnější než běžné diskové jednotky.
Vhodný pro prostředí s více disky
Poskytuje výkon a rychlost i v prostředí s větším počtem paralelních přístupů k datům. Díky 256 MB vyrovnávací paměti je ideální pro malé firmy, které hledají řešení pro zvládnutí práce s daty velkých objemů pomocí RAID a NAS systémů.
Optimalizované přidělování mezipaměti
Technologie Toshiba Dynamic Cache a algoritmus vyrovnávací paměti zajišťuje optimalizované přidělování vyrovnávací paměti během čtení a zápisu pro plynulý výkon v reálném čase.
Kvalitní konstrukce s dlouhou výdrží
Vynikající výkon, vysoká kapacita a bezpečné uchování vašich dat. Tříletá prodloužená záruční doba pro vaši maximální spokojenost.
Technické specifikace
- Formát: 3,5 palce
- Rozhraní: SATA 6.0 Gbit/s
- Podporované jednotky: 1 až 8
- RV senzory: Ano
- Rotace: 7,200 rpm
- Vyrovnávací paměť: 256 MB
- Přenosová rychlost dat: 241 MB/s
- Průměrná latence: 4.17 ms
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.