TP-Link Tapo RV30 - Robotický vysavač a mop, Lidar

- 14%

ilustrační foto

TP-Link Tapo RV30 - Robotický vysavač a mop, Lidar
TP-Link Tapo RV30 - Robotický vysavač a mop, Lidar
TP-Link Tapo RV30 - Robotický vysavač a mop, Lidar
TP-Link Tapo RV30 - Robotický vysavač a mop, Lidar
TP-Link Tapo RV30 - Robotický vysavač a mop, Lidar
TP-Link Tapo RV30 - Robotický vysavač a mop, Lidar
TP-Link Tapo RV30 - Robotický vysavač a mop, Lidar
Obj. číslo
AGTPL00426
OEM
Tapo RV30
Výrobce
TP-Link
Věrnostní body: 388
0 hodnocení
Skladem 3 ks, ve středu u Vás

8 983 Kč

7 768 Kč

6 420 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 8 983 Kč
Skladem 3 ks, ve středu u Vás

7 768 Kč

8 983 Kč

6 420 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Robotický vysavač TP-Link Tapo RV30 s integrovaným mopem vám umožní rychle a bez námahy uklidit celou vaši domácnost. Elektronické čerpadlo pro mokrý úklid se přizpůsobí všem typům podlah. Hyper sání vysavače vás zbaví veškerých nečistot včetně prachu skrytého v kobercích. Klíčové vlastnosti Vysavač a mop v jednom Systém LiDAR & Gyro Dual Navi dokonale mapuje prostor Režimy čištění pro každou místnost 3hodinové nepřetržité čištění Automatický návrat do nabíjecí stanice Zvýšení sacího výkonu při přechodu na koberec Ovládání hlasem a aplikací Hlasové hlášení v reálném čase 4 200Pa Hyper sání Přesný navigační systém Dual Navi Duální navigační systém LiDAR & Gyro Dual Navi zmapuje každu místnost vašeho domova v reálném čase a při využití 360° zorného pole. Přesný mapovací systém brání opakovanému čištění již ošeetřené plochy, funguje ve tmě a zvyšuje efektivitu úklidu. Kombinace množství senzorů s navigací LiDAR rovněž brání kolizi vysavače s nábytkem a jeho pádu během čištění. 360° zorné pole Mapování plochy 100 m2 do 8 minut Informace o poloze v reálném čase Úklid na míru Díky uloženým mapám rychleji rozpozná podlaží. Nastavením virtuálních stěn a No-Go zón určíte robotovi zakázané zóny. Synchronizujte své rutinní domácí práce se zahájením úklidu samotným robotem. Značení konkrétních pokojů pro úklid. Označení konkrétních oblastí. Nastavení specifického režimu úklidu pro každou místnost. Nepřetržitý úklid po dobu 3 hodiny Robotický vysavač RV30 je vybaven 5 000mAh baterií, která umožňuje na každé plné nabití 3hodinový úklid. Při vybití baterie v průběhu úklidu se vysavač sám vrátí do nabíjecí stanice a následně automaticky naváže na přerušený úklid. Ovládání hlasem Kompatibilita s Google Assistant a Amazon Alexa dovoluje ovládání vysavače jednoduše hlasovými příkazy. Zadejte příkaz, jak a kdy začít s úklidem, a ostatní už nechte na Tapo RV30. Obsah balení Zařízení - robotický vysavač Dokovací stanice Napájecí adaptér Montážní set mopu (2) mop (2) Boční kartáč (2) HEPA filtr Čistící kartáč Technické parametry Bezdrátové vlastnosti WiFi standardy:802.11n, 802.11b/g Integrovaná WiFi:Ano Konektory a rozhraní Ostatní:Bluetooth Napájení Kapacita baterie [mAh]:5000 Doba provozu na jedno nabití [min]:180 Fyzické charakteristiky Objem koše [L]:0,35 Objem nádoby na vodu [L]:0,3 Šířka [mm]:341 Výška [mm]:95 Hloubka [mm]:341 Barva:Bílá Obecné Hladina hluku [dB]:55 Ostatní Sací výkon [Pa]:4200 Typ navigace:Lidar, Gyroskop

Parametry

Druh zboží

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29603 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.