VENU SQ 2 Metallic Mint/Cool Mint GARMIN
6 690 Kč
6 604 Kč
5 458 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Garmin Venu Sq 2 Metallic Mint / Cool Mint silicone band
Chytré hodinky s GPS pro sportovce a každodenní nošení.
Design a materiály
Pouzdro z polymeru vyztuženého vlákny, rámeček z eloxovaného hliníku.
Řemínek Quick Release 20 mm z silikonu.
Voděodolné do 5 ATM.
Displej
1,41" barevný dotykový displej s rozlišením 320 × 360 AMOLED.
Volitelně trvale zapnutý displej.
Krycí sklíčko Corning Gorilla Glass 3.
Konektivita a snímače
Bezkontaktní platby Garmin Pay.
Bluetooth, ANT+.
Příjem GPS, GLONASS a GALILEO.
Snímač srdečního tepu Garmin Elevate, kompas, akcelometr, teploměr, snímač okolního světla, pulzní oxymetr.
Funkcionalita
Smart funkce: chytrá oznámení, odpověď na textovou zprávu / odmítnutí hovoru se zasláním textové zprávy (pouze Android), kalendář, počasí, úspora baterie, ovládání hudby ze smartphonu, funkce najít můj telefon, najít mé hodinky, kompatibilita s Garmin Connect, Garmin Pay.
Sportovní funkce pro fitness/tělocvičnu: kardio, dostupné profily pro aktivity v tělocvičně, silové tréninky, HIIT, jógu, pilates; automatické počítání opakování.
Všestranné sportovní funkce: běh, cyklistika, plavání, golf, rekreace v přírodě, sledování aktivity dětí.
Celodenní monitorování: kroků, spálených kalorií, uražené vzdálenosti, intenzivní aktivity, TrueUP, Move IQ, srdečního tepu s alarmem abnormálního tepu, frekvence dýchání, věk podle kondice, energie Body Battery, sledování stresu, odpočinek, pokročilý spánek, hydratace, Health Snapshot.
Měření: VO2 max (běh), míry okysličení krve a zdraví žen.
Možnost změny vzhledu hodinek a stahování aplikací a doplňků prostřednictvím Connect IQ.
Výdrž baterie
až 11 dní (režim chytrých hodinek)
až 12 dní (režim chytrých hodinek s úsporou baterie)
až 26 hodin (režim GNSS pouze s GPS)
až 7 hodin (režim GNSS se všemi systémy a přehráváním hudby)
až 20 hodin (režim GNSS se všemi systémy)
Specifikace
Pro obvod zápěstí 125–190 mm
Rozměry pouzdra (bez řemínku) (Š×V×H) 40,6 × 37,0 × 11,1 mm
Hmotnost pouzdra 38 g
Barva Metallic Mint / Cool Mint
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.