Xiaomi Mi Fascia gun EU
2 798 Kč
2 796 Kč
2 311 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xiaomi Mi Fascia gun EU
EAN: 6934177762062
Klíčové vlastnosti
- 3 rychlostní režimy
- 3 náhradní hlavice
- Tichý provoz 45 dB
- Výdrž baterie až 5 hodin
- Nabíjecí port USB-C
- Inteligentní řízení výkonu
Výkon a efektivita
Bezkomutátorový motor Xiaomi Mi Fascia gun dosahuje maximální síly 570 mN při frekvenci 3 200 ot/min. To umožňuje hloubkovou masáž až do 10 mm svalové tkáně.
Inteligentní řízení výkonu
Masážní pistole Xiaomi udržuje stabilní výstupní výkon i pod vnějším tlakem. Tlak je měřen 25krát za sekundu a ukazatel tlaku informuje uživatele o jeho stavu.
Tichý provoz
Masážní pistole Xiaomi využívá nízkohlukový bezkomutátorový motor a technologii pro redukci hluku pro klidný a nerušený odpočinek.
Pohodlí a ergonomie
Masážní pistole Xiaomi je lehká (870 g), přenosná a vyvážená pro pohodlné použití. Měkká gumová rukojeť pohlcuje vibrace a předchází znecitlivění ruky.
Výdrž baterie a nabíjení
Na jedno nabití vydrží masážní pistole Xiaomi až 5 hodin. Nabíjecí port USB-C je kompatibilní s nabíjecími kabely pro notebooky a telefony.
Bezpečnost
Masážní pistole Xiaomi je vybavena skrytým přívodem a odvodem vzduchu pro efektivní ochranu před potem a zajištění bezpečnějšího zážitku.
3 rychlostní režimy a 3 náhradní hlavice
- Kulatá hlavice pro velké svalové skupiny
- Plochá hlavice pro uvolnění všech svalů
- Nábojová hlavice pro hloubkové masáže
Technické specifikace
- Hlavice: kulatá, plochá, oválná
- Rychlost: 1800/2400/3200 ot/min
- Výdrž baterie: až 5 hodin na jedno nabití
- Baterie: 2600 mAh, Li-lon
- Hlučnost: 48 – 60 dB
- Konektor: USB-C
- Rozměry: 140 x 65 x 219 mm
- Hmotnost: 870 g
Obsah balení
- 1x masážní pistole
- 3x náhradní hlavice (kulatá, plochá, oválná)
- 1x napájecí adaptér
- 1x USB kabel
- 1x pouzdro
- 1x uživatelská příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.