Xiaomi Redmi Note 12S (8GB/256GB) Pearl Green
7 499 Kč
6 865 Kč
5 674 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
*Dual speakers *IP53 *FM Rádio *Podpora ARCore *SOS tlačítko *Corning® Gorilla® Glass 3 Operační systém: Android 13 Procesor - počet jader: MediaTek Helio G96/ Octa-core Procesor - frekvence: 2.05 GHz Uživatelská paměť [GB]: 256 Velikost RAM [GB]: 8 Paměťové karty: TF Card/ 1TB Displej - úhlopříčka [palce]: 6.43\" FHD+ AMOLED DotDisplay Displej - rozlišení [pix]: 2400 x 1080 Dotykový displej: ano Klávesnice: ne Podporované sítě: * 2G: GSM: 2/3/5/8 * 3G: WCDMA: 1/2/4/5/8 * 4G: LTE FDD: 1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/20/26/28/32/66 * 4G: LTE TDD: 38/40/41 Konektivita: Dual SIM + MicroSD *OTG *USB-C *3.5 mm headphone jack *Wi-Fi 2.4GHz, 5GHz *Bluetooth 5.1 *Supports NFC *IR Blaster Senzory: *Čtečka otisků prstů na těle * Odemykání tváří Fotoaparát: 108MP + 8MP + 2MP AI triple rear camera 108MP main camera * 0.7µm pixel size, 2.1µm 9-in-1 Super Pixel size * 1/1.52\" sensor size * f/1.89 8MP ultra-wide camera * f/2.2, FOV 118° 2MP macro camera * f/2.4 16MP front camera * f/2.45 Video * 1920 × 1080 (Full HD)/ 1080p 30fps Baterie: Vestavěná baterie Kapacita [mAh]: 5,000 mAh (typ) * 33W fast charging * 33W in-box charger Rozměry [mm]: 159.87 x 73.87 x 8.09 mm Hmotnost [g]: 176 g Obsah balení: *Nabíječka (adaptér s kabelem) *Fólie na displej (nalepená z výroby) Záruka: 24 měs.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.