Xiaomi Robot Vacuum S10+ EU

- 11%

ilustrační foto

Xiaomi Robot Vacuum S10+ EU
Xiaomi Robot Vacuum S10+ EU
Xiaomi Robot Vacuum S10+ EU
Xiaomi Robot Vacuum S10+ EU
Xiaomi Robot Vacuum S10+ EU
Xiaomi Robot Vacuum S10+ EU
Xiaomi Robot Vacuum S10+ EU
Xiaomi Robot Vacuum S10+ EU
Obj. číslo
AH95XIW9619
OEM
41722
Výrobce
XIAOMI
Věrnostní body: 355
0 hodnocení
Skladem 15 ks, ve čtvrtek u Vás

7 986 Kč

7 114 Kč

5 879 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 7 114 Kč
Skladem 15 ks, ve čtvrtek u Vás

7 114 Kč

7 986 Kč

5 879 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

S robotickým vysavačem Xiaomi Robot Vaccum S10 Plus už nemusíte trávit čas zdlouhavým a náročným úklidem. Převezme jej za vás a vy se můžete věnovat odpočinku, rodině či práci. Vyniká tím, že nejenže vysává, ale současně i vytírá. V prostoru se skvěle orientuje díky laserové navigaci + 3D rozpoznání okolí, které jej chrání před zamotáním a pády. Zaujme i vysokým sacím výkonem 4 000 Pa, stejně jako ještě výkonnějším vytíráním vzhledem k mopování s dvojitou mopovací podložkou. Exceluje ale také v ohledu výdrže na nabití, která činí až 120 minut, a zvládá rozpoznat koberce, aby je nenamokřil. V kombinaci s mobilní aplikací jej pak můžete ovládat klidně z druhé strany světa, stejně jako vytvářet plány úklidu atp. Laserová navigace Xiaomi Robot Vaccum S10 Plus využívá špičkovou laserovou navigační technologii se 360° skenováním, aby se rychle zorientoval i ve složitých prostorech a byl v každé situaci maximálně efektivní. Vysoký výkon Poradí si přitom i s odolnými nečistotami vzhledem k působivému výkonu 4 000 Pa, který lze upravit prostřednictvím čtyř nastavení. 200ml nádobka na vodu Xiaomi nasadilo nádobku se zvýšením objemem 200 ml, díky níž robot dokáže konstantně vytírat po dobu až 80 minut, což stačí k úklidu ploch o velikosti až 150 m2. Až 2 hodiny úklidu bez přestávky Zařízení má 5 200mAh baterii, která na jedno nabití vydrží až 120 minut provozu, což vystačí k úklidu plochy větší než 200 m2. Tlakové mopování s dvojitou podložkou Xiaomi Robot Vaccum S10 Plus exceluje v otázce kvality vytírání díky tlakovému mopování při konstantní vlhkosti. Dosahuje tak až čtyřnásobného výkonu, čemuž napomáhá i dvojitá mopovací podložka simulují ruční tlakové vytírání, aby robot spolehlivě odstranil mokré, suché i jiné skvrny. 3D vyhýbání se překážkám Vysavač disponuje sadou snímačů pro 3D rozpoznání okolí pro minimalizaci šance na uvíznutí nebo pádu. Aplikace Mi Home / Xiaomi Home Důležitou součástí softwarové výbavy vysavače je aplikace Mi Home / Xiaomi Home, díky níž můžete robotický vysavač ovládat na dálku. Nechybí možnost vytvářet přesné mapy a přizpůsobit si plán úklidu pro maximální efektivitu. Rozpoznání okrajů koberců Xiaomi Robot Vaccum S10 Plus sám rozpozná okraje koberců, aby zabránil najíždění na ně při vytírání a koberce se nenamočily. Ochrana vašeho soukromí Xiaomi Robot Vacuum X10+ má certifikát od německého institutu TÜV Rheinland, který potvrzuje, že splňuje standardy pro kybernetickou bezpečnost a ochranu soukromí. Mapy se ukládají v šifrované formě. Součástí je také MJA1 bezpečnostní čip. Obsah balení 1x robotický vysavač 1x kartáč 1x kryt kartáče 1x přihrádka na prach 1x nádržka na vodu 1x boční kartáč 1x čisticí nástroj 1x napájecí kabel 2x mopovací podložka (předinstalovaná) 2x držák mopovací podložky 1x nabíjecí dokovací stanice

Parametry

Druh zboží

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29183 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.