Yealink UH37 Dual náhlavní souprava na obě uši s USB konektorem pro Teams
1 678 Kč
1 530 Kč
1 265 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Yealink UH37 Dual je profesionální drátová náhlavní souprava USB s certifikací pro Microsoft Teams. Získáte mimořádný zvukový zážitek pro hovory a hudbu díky 35 mm reproduktoru a vynikajícímu stereo zvuku. Technologie redukce šumu a dva mikrofony vám umožní mít čistější hovory a pěnové oválné ušní polštářky izolující okolní hluk, poskytují skvělé pasivní potlačení hluku. Náhlavní souprava je ultralehká a extrémně pohodlná, s k pokožce šetrnou koženou čelenkou a náušníky pro celodenní pohodlí. Ať už pracujete doma nebo v kanceláři, UH37 vám umožní soustředit se na práci a zlepšit produktivitu. Dokáže bezproblémově spolupracovat s hlavními UC platformami a nativně integrovat do Yealink IP telefonů. Hlavní parametry: Technologie potlačení hluku se dvěma mikrofony a technologie Acoustic Shield dokážou inteligentně odstínit hluk a zachytit a poslat jen hlas uživatele. Pomáhá zlepšit srozumitelnost a kvalitu hovoru a přináší maximální zážitek z hovorů. UH37 s 35 mm velkým reproduktorem podporuje dynamický EQ pro automatické přepínání režimu hovoru nebo hudby. Můžete si vychutnat čistou a přirozenou kvalitu zvuku v režimu hovoru, prostorný a detailní zvuk v režimu hudby. Nový design náušníků a oválná paměťová pěna izolují okolní hluk, přinášejí vynikající pasivní redukci hluku a vytvářejí ten nejlepší zážitek z poslechu. UH37 váží asi o 15 % méně než předchozí generace USB sluchátek. UH37 je dobře stavěný s robustním designem vyrobeným z vysoce kvalitního plastu vyztuženého kovovým rámem. Materiál šetrný k pokožce, měkká paměťová pěna a ergonomický design přiléhající k uchu vám přináší pohodlný celodenní zážitek. Kontrolka BusyLight se automaticky rozsvítí červeně, když telefonujete, aby se snížilo vnější rušení a zlepšila se efektivita práce. Můžete také ručně zapnout BusyLight, abyste přímo indikovali svůj pracovní stav a blokovali vnější rušivé vlivy.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.