Yealink W73P, IP DECT báze+ručka, PoE, 1,8" bar.disp., až 10 ruček

- 9%

ilustrační foto

Yealink W73P, IP DECT báze+ručka, PoE, 1,8" bar.disp., až 10 ruček
Obj. číslo
AH55450747
OEM
W73P
Výrobce
YEALINK
Věrnostní body: 854
0 hodnocení
Skladem 6 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

3 121 Kč

2 847 Kč

2 353 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 2 847 Kč
Skladem 6 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

2 847 Kč

3 121 Kč

2 353 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Yealink W73P je vysoce výkonný DECT bezdrátový SIP telefonní systém, který dokáže zaregistrovat 10 ruček Yealink DECT W73H, je ideálním řešením pro malé a střední podniky. Umožňuje vám využít mobilitu a flexibilitu, výrazně eliminuje další problémy s kabeláží a poplatky. Nabízí více funkcí, linek a více mobility, podporuje až 10 SIP účtů a 20 současných hovorů, zlepšuje sílu signálu a odezvu, aby poskytl dobrou a stabilní zkušenost při vaši telefonní komunikaci. DECT základna poskytuje signál pro ručku v dosahu 50 m ve vnitřních prostorách a až 300 m venku. Díky nové technologii Noise Cancellation si můžete užívat jasnější a kvalitnější hlasové hovory. Díky podpoře kodeku Opus W73P trvale poskytuje vynikající a profesionální kvalitu zvuku ve vynikajícím i špatném stavu sítě. Přináší bezproblémovou správu hovorů pro uživatele „v pohybu“ díky kombinací SIP a DECT technologiím. Hlavní parametry: • 1,8 \"barevný displej TFT 128 x 160 s intuitivním uživatelským rozhraním • Až 20 současných hovorů • Až 10 bezdrátových sluchátek DECT • Až 10 účtů SIP • Podpora zvukového kodeku Opus • Systém redukce šumu • FNR (flexibilní redukce šumu) • Až 35 hodin hovoru (za ideálních podmínek) • Až 400 hodin v pohotovostním režimu (za ideálních podmínek) • Rychlé nabíjení: 10 min nabíjení pro 2 hodiny hovoru • Zabezpečení šifrování TLS a SRTP • Připojení náhlavní soupravy přes 3,5 mm konektor

Parametry

Počet LAN portů
HDMI (počet)
DP (počet)
Rychlost LAN max.
Konektor HDMI
Konektor DisplayPort
Optika
POE

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29634 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.