Yealink YHS34 Mono náhlavní souprava na jedno ucho s QD-RJ9 konektory
755 Kč
624 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Yealink YH34 Mono je profesionální drátová náhlavní souprava na jedno ucho s QD a RJ9 konektorem. Tento model náhlavní soupravy je tvarovaný tak, aby byl co nejlehčí a pohodlně se nosil po celý pracovní den. Podporuje funkci QD (Quick Disconnect) a je kompatibilní s celou řadou Yealink IP telefonů. Je to stylová náhlavní souprava určená pro pracovníky, kteří tráví spoustu času telefonní komunikaci. Náhlavní souprava YHS34 vyrobená pro hovory je vybavena reproduktorem s vysokým poměrem signálu k šumu a speciálním designem náušníku, který se pohodlně nosí, a to i po celý pracovní den. Pasivní potlačení šumu vytváří bohatší a jasnější konverzace se sníženým hlukem pozadí. Funguje ihned po vybalení a díky konektorům QD a RJ9 umožňuje plug-and-play konektivitu k Yealink IP telefonům. Telefony mohou automaticky optimalizovat akustické parametry YHS34. Dokonalá shoda se stolními telefony Yealink vám poskytne optimalizovanou kvalitu zvuku. Náhlavní souprava je navržena s vyměnitelnými měkkými koženými polštářky na uší, které jemně zakrývají ucho a umožňují dlouhé hovory. Díky nim si budete neustále užívat nejvyšší pohodlí. YH34 jsou o 10 - 30% lehčí než jiné náhlavní soupravy ve stejné kategorii. Extrémně lehká konstrukce umožňuje pohodlné celodenní nošení. Díky ergonomickému designu je tato náhlavní souprava dostatečně pohodlná pro dlouhé konferenční hovory a celodenní používání. Funkce: Plug-and-play HD Voice / Wideband provedení reproduktoru Mikrofon s potlačením hluku a pasivní potlačení šumu Technologie ActiveProtection chrání uživatele před akustickým úrazem Nastavitelné rameno mikrofonu 330°, snadné nastavení bez zlomení Důležité informace: - Konektor: QD a RJ9 - Citlivost mikrofonu: -44.0 dB re. 1 V/Pa - Citlivost reproduktoru: 93 dB SPL @ 1 kHz - Vstupní výkon reproduktorů: max 10 mW - Barva: černá - Hmotnost: 156 g Obsah balení: náhlavní soustava YHS34, QD do RJ9 kabel, uživatelská příručka.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.