Yeastar 4G LTE modul, 1xGSM port pro jednu SIM kartu

- 10%

ilustrační foto

Yeastar 4G LTE modul, 1xGSM port pro jednu SIM kartu
Obj. číslo
AH55459029
OEM
10000175
Výrobce
YEASTAR
Věrnostní body: 380
0 hodnocení
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

8 414 Kč

7 604 Kč

6 284 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 7 604 Kč
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

7 604 Kč

8 414 Kč

6 284 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Modul Yeastar 4G LTE umožňuje připojit ústřednu pomoci rychlých mobilních dat a využít tak datové připojení mobilního operátora pro SIP komunikaci. Tento typ připojení je ideální pro případy, kde není k dispozici připojení pevnou linkou, nebo je vyžadovaná vysoká dostupnost služeb a připojení přes 4G LTE modul sloužící jako záložní konektivita telefonních služeb. 4G LTE modul může sloužit i pro běžné hovory (příchozí, odchozí) mobilního operátora v rámci standardních GSM pásmech. Přidáním tohoto modulu do ústředny Yeastar řady S získáte: možnost připojení SIP komunikaci přes 4G LTE datovou konektivitu mobilního operátora záložní konektivitu v případě výpadku pevné linky připojení SIP komunikace pro lokality bez pevné linky možnost směrovat odchozí hovory (všechny či jen některé) do sítí mobilních operátorů a volat tak ještě laciněji či dokonce zdarma možnost přijímat hovory ze sítí mobilních operátorů na stolních telefonech. Volající prostě zavolá na mobilní číslo, přiřazené SIM kartě vložené do modulu. Ústředna pak tento příchozí hovor směruje dále dle pravidel, nastavených administrátorem ústředny (např. do hlasového menu - IVR, na spojovatelku, vyzváněcí skupinu, volací fronty ap.) Přijem a odesílaní SMS pomocí služby SMS to email a email to SMS (zajištění konverze do formátu emailové zprávy či SMS dle potřeby) 4G LTE modul pracuje v pásmech LTE FDD: B1/B3/B5/B7/B8/B20 LTE TDD: B38/B40/B41 WCDMA: B1/B5/B8 Tento modul je možné použít v ústřednách Yeastar řady S (S20, S50, S100, S300) a disponuje jedním portem (1 SIM karta). Pro ústředny Yeastar S100 a Yeastar S300 je pro instalaci rozšiřujícího modulu nutné použít rozšiřující kartu Yeastar EX08. GSM 1 Příjem/Odesílání SMS zpráv Ano/Ano Hlasový hovor na 3G síti Přenos dat 3G/4G Data (nelze využít jako 4G router) Rychlost 4G LTE LTE-FDD: Max 150 Mbps (DL) / Max 50 Mbps (UL); LTE-TDD: Max 130 Mbps (DL) / Max 35 Mbps (UL) Rychlost 3G Max 384 Kbps (DL) / Max 384 Kbps (UL) Umístění modulu S20&S50: Module Slot 1; S100&S300: Module Slot 1, Expansion Board 1 Anténa Lze použít s jedním RF kabelem a jednou anténou. (Pro zesílení signálu lze nainstalovat 2 RF kabel, ale s výjimkou S20 ). Příručky Česká zkrácená,anglická GSM pásma LTE FDD: B1/B3/B5/B7/B8/B20 LTE TDD: B38/B40/B41 WCDMA: B1/B5/B8 Podpora VoLTE Ano

Parametry

Druh zboží
3G/4G/LTE modem

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29323 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.