Zalman CNPS10X PERFORMA ST,Chladič CPU,pro Intel i AMD, socket 1150, 1151, 1155, 1156, 1200, 2066, 2011, AM4, 135mm ventilátor, he
1 451 Kč
1 094 Kč
904 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ZALMAN CNPS10X PERFORMA ST Chladič, pro CPU, pro Intel i AMD, socket 1150, 1151, 1155, 1156, 1200, 2066, 2011, AM4, 135mm ventilátor, heatpipe, PWM, výška 155mm ZALMAN CNPS10X PERFORMA ST Ultratichý chladič je vybaven 4 heatpipe a ventilátorem o velikosti 135 mm s PWM regulací. K připojení slouží 4-pin PWM konektor. Chladič je dodáván se speciální teplovodivou pastou ZM-STC8 pro maximální odvod generovaného tepla. Základní specifikace Určení chladiče: pro CPU Patice: Intel: 1200, 1150, 1151, 1155, 1156, 2066, 2011-3, 2011 AMD: AM4 Otáčky ventilátoru: 700 - 1500 ot./m. Hlučnost: 27 dB Průtok vzduchu: 75,16 CFM Rozměry: 155 x 135 x 95 mm Hmotnost: 860 g Výrobce: ZALMAN Upřesnění typu: Chladič Chlazení Typ chlazení: vzduchem Počet ventilátorů: 1 Heatpipe: ano Druh ložiska: EBR PWM regulace: ano Maximální hlučnost (dBA): 27 Rozměr ventilátoru (mm): 135 Určení chladiče: pro CPU Chladič pro socket Intel 775: ne Chladič pro sockety Intel 115x: ano Chladič pro socket Intel 1366: ne Chladič pro socket Intel 2011: ano Chladič pro socket AMD AM2/AM3: ne Chladič pro socket AMD FM1/FM2: ne Chladič pro socket AMD AM4: ano Chladič pro socket Intel 2066: ano Chladič pro socket AMD TR4: ne Chladič pro socket Intel 1200: ano Chladič pro socket Intel 1700: ne Záruka Délka záruky IČO (měsíce): 24 Délka záruky (měsíce): 24 Fyzické vlastnosti Barva: černá - stříbrná Rozměry: 155 x 135 x 95 mm Hmotnost (g): 860 Váhová kategorie: Lehký - do 2 kg Další výbava a vlastnosti Barva podsvícení: bez podsvíceníParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.