NOCTUA NH-U9S chromax.black - chladič procesoru
2 293 Kč
2 125 Kč
1 756 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
NOCTUA NH-U9S chromax.black - chladič procesoru
Představení produktu
NOCTUA NH-U9S chromax.black je výkonný chladič procesoru. Patří do prestižní řady NH-U9, která je oceňovaná světovými odborníky.
Design a konstrukce
Chladič se pyšní klasickou 9 cm velikostí. Je vybaven 5 heatpipe trubicemi pro efektivní chlazení. Navíc, jeho kompatibilita byla vylepšena oproti předchozí generaci.
Ventilátor
Chladič je dodáván s ventilátorem NF-A9. Ten podporuje automatické ovládání rychlosti přes systém PWM. Pro ještě lepší výkon je možné instalovat druhý ventilátor.
Specifikace
- Kompatibilita: Intel LGA2011-0 & LGA2011-3(Square ILM), LGA1156, LGA1155, LGA1150, LGA1200, LGA 1700 AMD AM2, AM2+, AM3, AM3+, FM1, FM2, FM2+ (vyžadována podložka)
- Rozměry (bez ventilátoru) (VxŠxH): 125x95x68 mm
- Rozměry (s ventilátorem) (VxŠxH): 125x95x95 mm
- Váha (bez ventilátoru): 524 g
- Váha (s ventilátorem): 618 g
- Materiál: Měď - základna a heatpipe, Hliník - chladící žebrování, Spájené spoje a niklové pokovování
- Rozměr ventilátoru: 92x92x25 mm
Specifikace ventilátoru
- Model: Noctua NF-A9 PWM
- Rozměry: 92x92x25 mm
- Konektor: 4 pinový PWM
- Uložení: SSO2
- Geometrie lopatek: A-série s kanálky zrychlujícími oběh
- Rychlost otáček (+/- 10%): 2000 RPM
- Rychlost otáček s L.N.A. (+/- 10%): 1550 RPM
- Minimální rychlost otáček (PWM, +/- 20%): 400 RPM
- Akustický hluk: 22,8 dB(A)
- Akustický hluk s L.N.A.: 16,3 dB(A)
- Průtok vzduchu: 78,9 m3/h
- Průtok vzduchu s L.N.A.: 62,6 m3/h
Obsah balení
Balení obsahuje chladič NH-U9S, ventilátor NF-A9 PWM, adaptér nízkého hluku (L.N.A.), teplovodivou směs vysoké kvality NT-H1 a montážní sadu SecuFirm2™.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.