Epson EB-PU2220B/3LCD/20000lm/WUXGA/HDMI/LAN
1 227 494 Kč
1 110 087 Kč
917 427 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EB-PU2220B je nejmenším a nejlehčím projektorem s jasem 20 000 lm na světě. Projektor EB-PU2220B nabízí uživatelům značné výhody včetně výrazně snížené velikosti a hmotnosti, snazší instalace a nastavení, zjednodušené údržby a skvělé kvality obrazu. Tento nový, ultralehký a kompaktní laserový projektor byl navržen pro použití ve velkých posluchárnách, na živých akcích, koncertech a v konferenčních místnostech, kde poskytuje ohromující a poutavé zážitky. *Vyměnitelné objektivy: Ano *Standardní objektiv: Není součástí dodávky Projekční technologie: Technologie 3LCD Nativní rozlišení: WUXGA Podporované rozlišení: Technologie 4K Počet zobrazovaných barev: až 1,07 miliardy barev Svítivost [lm]: 20.000 lumenů- 14.000 lumenů (ekonomický) Kontrast: 2.500.000 : 1 Formát zobrazení: 16:10 Throw Ratio: 0,35 - 7,41:1 Zoom: Motorized, faktor: 1 - 1,6 Typ lampy: Laser Životnost lampy [h]: 20.000 Hodiny Durability High, 30.000 Hodiny Durability Eco Rozhraní: *USB 2.0-A (2x), USB 2.0 typ B (pouze servis) *RS-232C *Ethernetové rozhraní (1000 Base-T/ 100-Base TX/ 10-Base-T) *VGA vstup *DVI vstup *HDMI vstup *HDBaseT *audiovýstup *stereofonní konektor mini-jack *3G-SDI (vstupní) *Výstup 3G SDI *bezdrátová síť LAN IEEE 802.11a/b/g/n (volitelně) Napájení: AC 200 V - 240 V, 50 Hz - 60 Hz Spotřeba [W]: 1.301 W Spotřeba Standby [W]: 0,4 W Hladina hlučnosti [dB]: 45 dB (A) Rozměry [mm]: 586 x 492 x 218 mm (šířka x hloubka x výška) Hmotnost [kg]: 24,4 kg Obsah balení: Kryt kabelu, Lens connector cap, napájecí kabel, dálkové ovládání vč. baterií, Návod k použití, Záruční dokument Záruka: 36 měs. https://www.epson.cz/cs_CZ/produkty/projektory/instalace/eb-pu2220b/p/34365?cid=ps:google:gen21-nl:::&gclid=EAIaIQobChMIl6_J2LHh9wIVUON3Ch2yrQtkEAAYASAAEgJ61_D_BwE&gclsrc=aw.dsParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.