BROTHER multifunkce laserová DCP-1622WE A4, A4 sken, 20ppm, 16MB, 600x600copy, GDI, USB, WiFi - BENEFIT
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Obecné
Typ tiskárny: monochromatická Funkce: tisk, kopírování, skenování Displej: LCD Velikost displeje: 16 znaků x 2 řádky Klasifikace laseru: Class 1 Laser Product (IEC60825 - 1:2007) Maximální formát papíru: A4 Paměť: 32 MB Technologie: laserováMožnosti připojení
Připojení: bezdrátově přes Wi-Fi Lokální rozhraní: Vysokorychlostní USB 2.0 Rozhraní bezdrátové sítě Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/nMobilní konektivita
Podporované: iPrint&ScanKopírování
Rozlišení: Až do 600 x 600 dpiRozměry a hmotnost
Rozměry balení: 481 (š) x 436 (h) x 406 (v) mm | 9 kg Rozměry zařízení: 385 (š) x 340 (h) x 255 (v) mm | 7,2 kgŽivotní prostředí
Ekologický štítek Energy Star: ano Akustický výkon: 6,6 BA aktivní režim, 4,7 BA pohotovostní režim Akustický tlak: 52 dBA aktivní režim, 32 dBA pohotovostní režim Obvyklá spotřeba elektřiny: 0,7 kWh / týdenV balení
Obsah: Napájecí kabel, příručka pro bezpečnost produktu, software, spotřební materiál, uživatelská příručka, záruční karta, průvodce rychlým nastavenímTypy médií
Typy a velikosti: Prostý & recyklovaný papír, A4, Letter, Legal, Folio, A5, A5 (dlouhá hrana), B5, Executive Hmotnosti: mezi 65 - 105 g/m2Síť
Bezdrátová síť Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/n (Infrastructure Mode/Ad-hoc Mode) Zabezpečení bezdrátové sítě: WEP 64/128, WPA-PSK (TKIP/AES), WPA2-PSK (AES), SMTP-AUTH Podpora bezdrátového nastavení: anoOperační systémy a programy
Podporované OS: Windows 8(32 & 64 bit verze), Windows 7 (32 & 64 bit verze), Windows Vista (32 & 64 bit verze), Windows XP Professional (32 & 64 bit verze), Windows XP Home verze, Windows Server 2012R2, Windows Server 2012, Windows Server 2008R2, Windows Server 2008 (32 & 64 bit verze), Windows Server 2003 (32 & 64 bit verze). Windows Server podporuje pouze síťový tisk. OS X 10.7.5, 10.8.x, 10.9.x. Linux CUPS, LPD/LPRng (x86/x64 environment)Manipulace s papírem
Vstup papíru: Zásobník na 150 listů papíru Výstup papíru: 50 listů lícem dolůTisk
Rychlost tisku na A4: 20 Rozlišení: Až do HQ1200 (2400 x 600 dpi) Emulace: GDI Doba vytištění prvního výtisku: < než 10 sekund Doporučený měsíční objem: 250 až 1 800 stran stranSkenování
Rozlišení: Až do 600 x 1,200 dpi (ze skla), až do 19 200 x 19 200 dpi (interpolované) Typ skeneru: CISDalší funkce
Podporované: iPrint&ScanSpotřební materiál a příslušenství
Spotřební materiál: Startovací toner - 1 500 stran*, Standardní toner (TN-1090) 1 500 stran* Válec (DR-1090) - 10 000 A4 stran *Přibližně. Výnosnost kazety je deklarována v souladu s ISO/IEC 19752Záruka
Záruka: 3 roky po bezplatné registraciParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.