BROTHER tiskárna laserová mono HL-L6400DW - A4, 50ppm, 1200x1200, 512MB, PCL6, USB 2.0, WIFI, LAN, 520+50 listu, DUPLEX
17 491 Kč
15 796 Kč
13 054 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BROTHER tiskárna laserová mono HL-L6400DW
EAN: 0000338600943
Popis
Profesionální monochromatická laserová tiskárna s rychlostí tisku až 50 str./min. Kapacita papíru na 520 listů + 50 listů do deskového podavače. Možnosti připojení přes USB, Wi-Fi a Gigabit Ethernet. Použití ultra vysokokapacitní tonerové kazety až na 20000 stran (startovací tonerová kazeta na 12000 stran v balení).
Obecné vlastnosti
- Typ tiskárny: Monochromatická
- Displej: Barevné dotykové LCD
- Velikost displeje: 4,5 cm
- Maximální formát papíru: A4
- Paměť: 512 MB
- Procesor: Cortex-A9 800 MHz
- Technologie: Laserová
Možnosti připojení
- NFC: Podporuje NFC karty pro bezpečné ověření a mobilní zařízení Android s podporou NFC
- USB rozhraní: USB 2.0 zadní port USB Host pro externí čtečku karet
- Wi-Fi Direct: Ano
- Rozhraní drátové sítě: Gigabit Ethernet (10Base-T/100Base-TX/1000Base-T)
- Rozhraní bezdrátové sítě Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/n
Mobilní konektivita
Podporované: AirPrint, Android Print Service Plugin, Cortado Cloud Print™, Google Cloud Print 2.0, iPrint&Scan, Mopria, NFC, Wi-Fi Direct™
Rozměry a hmotnost
- Rozměry balení: 497 x 492 x 531 (Š x H x V) mm
- Hmotnost balení: 16 kg
- Rozměry zařízení: 400 x 396 x 288 (Š x H x V) mm
- Hmotnost zařízení: 13,4 kg
Spotřeba energie
- Provoz: 770 W
- Režim připraven: 32 W
- Tichý režim: 390 W
- Vypnuto: 0.04 W
- Režim spánku: 7.3 W
- Režim hlubokého spánku: 1.6 W
- Obvyklá spotřeba elektřiny: 2.379 kWh / týden
Životní prostředí
- Ekologický štítek Blue Angel: Ano
- Ekologický štítek Energy Star: Ano
- Ekologický štítek Nordic Swan: Ano
- Akustický výkon: 6,92 BA při tisku, 6,47 BA v tichém režimu, 4,8 BA v režimu připraven
- Akustický tlak: 54 dBA při tisku, 50 dBA v tichém režimu, 35 dBA v režimu připraven
V balení
Obsah: napájecí kabel, příručka bezpečnosti výrobku, DVD, spotřební materiál, záruční list, stručný návod k obsluze
Typy médií
Standardní zásobník papíru, deskový podavač, volitelný zásobník papíru. Různé typy a velikosti papíru, hmotnosti.
Síť
Zabezpečený tisk, Secure Function Lock 3.0, Wi-Fi Direct™, Drátová síť, Bezdrátová síť Wi-Fi, Zabezpečení drátové sítě, Zabezpečení bezdrátové sítě.
Operační systémy a programy
Podporované OS: Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 / Vista / XP (32-bit a 64-bit verze), Windows Server 2012 R2 / 2012 / 2008 R2 / 2008 / 2003 (32-bit a 64-bit verze), Mac OS X 10.8 - 10.11, Linux CUPS, LPD/LPRng (32-bit a 64-bit prostředí)
Manipulace s papírem
Vstup papíru: 520 listů do standardního zásobníku papíru, 50 listů nebo 10 obálek až do šířky 10 mm do deskového podavače, 250 listů do volitelného zásobníku papíru LT-5505 (max. 3), 520 listů do volitelného zásobníku papíru LT-6505 (max. 2), 520 listů do věžového zásobníku papíru TT-4000 (max. 4)
Výstup papíru: 250 listů lícem dolů, 10 listů lícem nahoru (rovný průchod papíru)
Tisk
- Rychlost oboustranného tisku na A4: 24
- Rychlost tisku na A4: 50
- Rozlišení: až 1200 x 1200 dpi
- Automatický oboustranný tisk: Ano
- Emulace: PCL6, BR-Script3 (Postscript3™ Language Emulation), IBM Proprinter XL, Epson FX-850, PDF Version 1.7, XPS Version 1.0
- Doba vytištění prvního výtisku: < než 7.5 sekund
Bezpečnostní funkce
- 802.1x: Ano
- IP filtr: Ano
- NFC: Ano
- Secure Function Lock 3.0: Ano
- Zabezpečený tisk: Ano
- Zabezpečený tisk pomocí SSL: Ano
Další funkce
Podporované: AirPrint, Android Print Service Plugin, Box, Brother Apps, BSI, Cortado Cloud Print, Dropbox, Google Cloud Print 2.0, Google Drive, iPrint&Scan, Managed Print Services, Mopria, OneDrive, PrintSmart Solution
Spotřební materiál a příslušenství
Příslušenství, vysokokapacitní tonerová kazeta, startovací tonerová kazeta, volitelný spodní zásobník, standardní tonerová kazeta, super vysokokapacitní tonerová kazeta, spotřební materiál, volitelný věžový zásobník, ultra vysokokapacitní tonerová kazeta.
Záruka
Záruční doba: 36 měsíců po bezplatné registraci
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.