Fellowes Laminátor AMARIS A3
4 609 Kč
3 809 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Fellowes laminátor Amaris A3 s novým atraktivním designem a inovovaným systémem zrychleného výhřevu určený pro pravidelné použití v malých / středních kancelářích. Umožňuje laminování dokumentů do formátu A3 laminovací fólií s tloušťkou 80 až 175 mic, maximální tloušťka dokumentu 0,6 mm. Díky 6-ti laminovacím válcům zajišťuje vysoce kvalitní výsledky laminace. Laminování za cca 1 min od zapnutí, rychlost laminace až 80 cm/ min - dokument formátu A4 zalaminuje za méně než 30 sekund. Laminátor je vybaven řadou pokročilých funkcí, které usnadňují jeho obsluhu a užívání: * LED diodový ovládací panel pro manuální nastavení tloušťky laminovací fólie a laminování za studena * Technologie InstaHeat pro zrychlený výhřev stroje - připraven k provozu za pouhých 60 sekund po zapnutí * Systém Clean Alert zajišťuje konzistentní, vysoce kvalitní výsledky a optimální výkon laminace * Funkce Auto Shut Off po 30 minutách nepoužívání automaticky vypne spotřebič - tím snižuje spotřebu energie a zabraňuje přehřátí * Systém Jam Free, který významně snižuje riziko uvíznutí laminovaného dokumentu uvnitř stroje. * Manuální funkce zpětného chodu umožňuje vysunutí zpět a opětovné zasunutí dokumentu do vstupní štěrbiny spotřebiče Balení obsahuje startovací sadu: 10 ks laminovací fólie A4 (80 µm) + čisticí list Laminovací šířka: 320 mm Maximální laminovací rychlost: 80 cm/min. Tloušťka laminovací fólie: 80-175 mic Maximální tloušťka laminovaného dokumentu: 0,6 mm Laminování za tepla: ano Laminování za studena: ano Laminování fotografií: ano Náběh do pracovního stavu: 1 min Počet laminovacích válců: 6 Jmenovité napětí: 220-240V Rozměry: 474mm x 101mm x 152mm Hmotnost: 1,91 kgParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.