Fellowes Skartovač AutoMax 90 M
5 509 Kč
4 553 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Vstupní model z řady automatických skartovačů značky Fellowes určený pro jednoho uživatele jako osobní skartovač v kanceláři. Jen nalož, zapni a běž. Automatický skartovací stroj Vám šetří čas strávený vkládáním skartovaných papírů. Zařízení je schopno na jeden pracovní cyklus při automatickém podávání skartovat až 90 listů 70g papíru v křížovém mikrořezu řezu 4×12 mm. Skartovač je také vybaven vstupní štěrbinou pro ruční podání až 9 listů papíru. Skartace z manuálního podavače je možná souběžně se skartací ze zásobníku automatického podávání. Objem odpadního koše 17 litrů. Snadná manipulace se strojem díky pojezdovým kolečkům. Ovládání je zajištěno prostřednictvím dotykového panelu s LED podsvětlením. Samozřejmostí je indikace přehřátí a plného odpadního koše. Automatický ochranný systém proti přehřátí. Maximální délka nepřetržitého pracovního cyklu 10 min. Řezné nože ze speciální tvrzené oceli, silný motor a robustní převodové součásti předurčují AutoMax pro dlouhodobé a bezproblémové využití. Vysouvací odpadní nádoba uvnitř pro snadnou manipulaci. Elegantní a praktické řešení sklápěcího automatického podavače. Skartovač je vybaven dalšími pokročilými funkcemi, které usnadňují jeho obsluhu a užívání: Auto-Reverse™ – zajistí přerušení skartace a zpětný chod při záseku Funkce „Sleep MODE“ – automatické vypnutí stroje po 2 minutách nečinnosti • Kapacita zásobníku : 90 listů / 70g papíru • Skartovací kapacita při ručním podání : 9 listů / 70g papíru • Typ řezu : 4x12 mm • Stupeň utajení dle NBÚ do 31.12.2022 : typ 2 – důvěrné • Stupeň utajení dle NBÚ od 1.1.2023 : NNI 1 • Šířka vstupu : 220 mm • Skartace spon ze sešívačky : ano • Skartace kancelářských spon : ano • Skartace kreditních karet : ano • Skartace CD : ne • Délka nepřetržitého pracovního cyklu : 10 minut • Objem koše : 17 litrů - vysouvací odpadní koš pro snadnou manipulaci • Rozměry (Š x H x V) : 340 x 515 x 245 mm • Hmotnost : 8,9 kg • Napájení : 230–240 V/ 50HzParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.